Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Alexi, Zephyr Mage & Dreamscape Artist?
Mass bounce en extra landjes zodat je nóg meer kan activaten.
mmmmm kan ook, wil hem wel mono houden... zat ook te denken aan een Lorthos, the Tidemaker en Surgespanner en Shapesharer en Metathran Aerostat
Speel , en speel Feral Hydra en Squallmonger. Leuk voor multiplayer!
Top,
gelijk verder met mijn deck.... andere ideeën?
't Moest per se een kleur zijn he? Ik bedoelde niet colorless mana, maar gewoon het getal één, 'of any color'.
1. Niet .
wordt met Training Grounds , want dat is 1 mana.
Oops. Je hebt helemaal gelijk. Had 't limiet van niet gezien.
@Leslie: Training Grounds zegt ook:
"This effect can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana."
Het kost nooit minder dan 1 mana.
Met 3 x Training Grounds krijg je er overigens 3 x = vanaf. Dus kies X = 7, dan kost de ability in eerste instantie om te activeren. Daar vanaf, dan kost hij nog maar . En dan krijgt hij 7 +1/+1 counters.
Kies je X = 6, dan kost de ability in eerste instantie om te activeren. Daar vanaf, maar nooit minder dan 1, dus kost de ability nog steeds .
Training Grounds zegt dat alle activated abilities van je creatures goedkoper worden. Dus ja, hij kan 6 +1/+1 counters krijgen zonder er daadwerkelijk mana aan te spenderen.
Vraag:
met 3 x Training Grounds op tafel, dan kan je deze toch voor 0 mana 3/3 krijgen??
Creature - Shapeshifter 0 / 0
Anthroplasm enters the battlefield with two +1/+1 counters on it.
X, T: Remove all +1/+1 counters from Anthroplasm and put X +1/+1 counters on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2009
While Anthroplasm does become 0/0 for a moment while its ability resolves, state-based actions are not checked until the ability has finished resolving. By that time, it will have some +1/+1 counters on it (assuming X was greater than 0), and so will not be put into its owner’s graveyard.
Decktips