Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 3,25
FOIL
€ 5,95
Doen ze altijd, net als scarecrows in shadowmoor/eventide, kithkins in lorwyn/morningtide etc
Toch bizar van WOTC dat ze werewolfs massaal maken en dan opeens helemaal niet meer? Tis nou ook niet een creaturetype dat je op ravinca verwacht..
Het hangt er ook van af of je hem dood maakt door te blocken, of dood maakt met een spell. Als je bijvoorbeeld een Doom Blade op de Immerwolf gooit, dan is de Immerwolf al weg voordat er combat damage uitgedeeld kan worden en krijgt de andere wolf dus geen +1/+1 bonus meer.
Als je hem dood maakt dmv te blocken, dan wordt alle combat damage tegelijk gedaan. De andere wolf heeft dus zijn +1/+1 bonus tijdens combat, maar na combat, als de Immerwolf dood is gegaan, verliest de andere wolf zijn bonus.
Jep Tenzij iets first strike heeft doet alles tegelijk zijn combatdamage en dan wordt die +1/+1 van deze jongen gewoon meegenomen, daarna sterven er pas creatures en dan is de damage allang gedaan
als iemand mij aanvalt met deze kaart en nog een andere wolf. en ik kies ervoor om dan immerwolf dood te maken. krijgt de andere wolf dan nog wel +1+1 tijdens de combat???
Ja dat kan. Want het zegt dat alle humans transformeren. Deze stopt alleen alle niet-human weerwolven terug te transformeren.
Je zult ook zien dat alle human weerwolven geen human meer zijn als ze weerwolf geworden zijn.
kun je Moonmist nog wel gebruiken als je deze hebt liggen? jawel toch?
Om changelings wel +2/+2 te geven had wolf dit moeten hebben:
Other Wolf creatures you control get +1/+1.
Werewolf creatures you control get +1/+1.
Immerwolf stelt 1 vraag: Is het een Wolf en/of Werewolf (en niet Immerwolf zelf)? Zo ja, dan krijgt hij +1/+1.
Creakwood Liege stelt 2 vragen: Is hij zwart? Zo ja, dan krijgt hij +1/+1. Is hij groen? Zo ja, dan krijgt hij nogmaals +1/+1.
Je denkt inderdaad verkeerd.
Dit is een ability die maximaal +1/+1 kan geven. Voorwaarde: het moet een weerwolf en/of wolf zijn.
Vijvoorbeeld de Creakwood Liege en consorten hebben 2 abilities die allebei naar een andere eigenschap kijken
Namelijk is hij kleur A? Ja, dan krijgt hij +1/+1
Is hij (ook) kleur B? Ja, dan krijgt hij +1/+1
ik zal wel verkeert zitten tedenken maar krijgen dan bijvoorbeeld changelings +2/+2? want het doet mij een beetje denken aan de zelfde constructie als other green creatures krijgen +1/+1, other red creatuers krijgen +1/+1 dan krijgen rood/green creatues ook +2/+2
Daar komt misschien wel verandering in!
Vooral die uit scourge zijn goed: Undead Warchief en Daru Warchief vind ik de beste, vooral omdat die types meer worden gespeeld dan (were)wolf
Waarom is dat raar? Er zijn zoveel goede uncommon lords.
en het raarste is het is een uncommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Creature - Wolf 2 / 2
Intimidate (This creature can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.)
Each other creature you control that's a Wolf or a Werewolf gets +1/+1.
Non-Human Werewolves you control can't transform.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2011
A creature that’s both a Wolf and a Werewolf gets the bonus only once.
1/22/2011
Immerwolf’s bonus never applies to itself, even if it somehow becomes a Werewolf creature.
1/22/2011
A “non-Human Werewolf” is a creature that is a Werewolf but is not a Human.
Decktips