Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
dit is gewoon een late game finisher tegen Phyrexian Obliterator
Ik vind deze kaart echt wel heel redelijk, vooral in limited. Gister op de launch party en in een draft heel veel mee gewonnen.
In Commander lijkt mij dit inderdaad een eenzijdige Day of Judgment, zeker als er eentje Deathtouch heeft.
En in 60-kaartendecks is deze toch te duur om te spelen.
Voor rood is dit een plaguewind. Als je deze kan spelen heeft de tegenstander toch geen 2 beestjes en als hij dat wel speelt ben je raar als je deze gebruikt.
Dit is verre van een Plague Wind.
Als de tegenstander 1 creature heeft doet deze niks.
Als de tegenstander 2 creatues heeft maakt deze waarschijnlijk maar 1 vd 2 dood (je hebt ook kleinere kans op beide of geen dood).
Zelfs als de tegestander 3 of meer creatures heeft kill je ze lang niet altijd allemaal.
Dit is eigenlijk een héél conditionele plague wind. Helaas volgens mij niet zo'n sterke kaart.
repercussion die onder mij genoemd werd is btw wel een hele gave combo.
Als je deze in EDH gaat spelen moet je eerst even Repercussion uitspelen
denk zelf ook dat het vrijwel altijd een soort Plague Wind is wat best wel nice is.
Het lijkt me dat deze meestal zegt: Destroy all creatures target opponent controls. Zeker wel grappig als de tegenstander een swarm deck heeft.
Ben ik de enige die deze kaart graag in de praktijk zou willen zien?
De kaart heeft in ieder geval flavor genoeg, maar ik ben bang dat zelfs in Commander het effect niet altijd echt zin heeft.
Sorcery
Target creature an opponent controls deals damage equal to its power to each other creature that player controls, then each of those creatures deals damage equal to its power to that creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2011
The two parts of Alpha Brawl’s effect happen sequentially: first the targeted creature deals damage, then the other creatures deal damage. State-based actions aren’t checked in the middle, so creatures that are dealt lethal damage by the targeted creature will still deal damage.
1/22/2011
None of the damage dealt due to Alpha Brawl is combat damage.
1/22/2011
Combat abilities like first strike, double strike, and trample don’t apply and will have no impact on Alpha Brawl’s effect.
1/22/2011
Abilities like lifelink and deathtouch that care about any kind of damage are taken into account.
1/22/2011
If the targeted creature has infect or wither, the damage it deals will result in -1/-1 counters being put on each creature it deals damage to. The power of those creatures will be reduced when they deal damage back to the targeted creature.
1/22/2011
The damage dealt by the targeted creature is not divided in any way. For example, if a 3/3 creature is targeted, it will deal 3 damage to each other creature controlled by its controller.
Decktips