Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M13 (M13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Iconic Masters | 0,75 | 1,00 | ||
Jace vs Vraska | 0,75 | |||
M13 | 0,60 | 4,95 |
Prijs:
€ 0,60
FOIL
€ 4,95
Andere versie wel op voorraad.
of:
Beurt 1: Island, Jace’s Phantasm.
Beurt 2: Swamp, Glimpse the Unthinkable
Voila, in beurt 2 een 5/5 Flying..
I like!
edit... sorry, stond hieronder al, maar nog steeds leuk!
Nee, Jace’s Phantasm werkt alleen op het battlefield.
Sterretjes in de power en toughness werken wel in alle andere zones, want die worden bepaald door characteristic-defining abilities.
CR 208.2a The card may have a characteristic-defining ability that sets its power and/or toughness according to some stated condition. (See rule 604.3.) Such an ability is worded "[This creature's] [power or toughness] is equal to . . ." or "[This creature's] power and toughness are each equal to . . ." This ability functions everywhere, even outside the game. If the ability needs to use a number that can't be determined, including inside a calculation, use 0 instead of that number.
geld het niet ook in je hand als een 5/5?
beetje als Splinterfright, waar die ook is, de power word (mede) bepaald door iets anders.
Zal mijn eigen vraag wel beantwoorden dan...
Het is een static ability. Die geldt vanaf het allereerste moment dat hij op de battlefield is. Hij is dus nooit als 1/1 op de battlefield, maar gelijk als 5/5.
Hij komt de battlefield binnen. Nu geldt zijn static ability dus al en is hij 5/5. En daarna gaan enter-the-battlefield triggers af.
Is het een triggered ability dan?
Ik veronderstel dat ie gewoon op de battlefield komt als 1/1 flyer en dat de ability triggered nadat ie in het spel komt.
Hoe werkt dat in Magic termen volgens jou, Traildemon?
Komt ie niet gewoon als een 1/1 in het spel met een +4/+4 bonus?
Als er 10+ kaarten in je tegenstanders graveyard liggen komt deze inderdaad als 5/5 het spel in, en evolved alles met een P of T van 4 of minder.
Werkt deze met evolve?
In mijn Ornithopter deck doet deze man anders goede zaken
Ik heb een Llanowar Elves deck, daar is hij ook niet nodig in
Ik speel hem in een "nieuw" mill deck, heb ook een Brain Freeze deck (dat is zeg meer "oud" en daar is hij niet nodig in...
Waar wordt deze kaart gespeeld? Ergens in competitieve formats? Of alleen in casual mill decks?
jouw T1: Jace’s Phantasm
Zijn/haar T1: Fetch, jij: Archive Trap
Creature - Illusion 1 / 1
Flying
Jace's Phantasm gets +4/+4 as long as an opponent has ten or more cards in their graveyard.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/17/2017
The last ability of Jace’s Phantasm constantly monitors each opponent’s graveyard to see if the bonus applies. If the stated condition becomes no longer true, the bonus immediately stops applying.
11/17/2017
If Jace’s Phantasm is dealt lethal damage at the same time as an opponent’s creature, and that creature will become that opponent’s tenth card in their graveyard, Jace’s Phantasm will be destroyed before it gets +4/+4. This is because all creatures that have been dealt lethal damage are destroyed at the same time.
11/17/2017
In a multiplayer game, a single opponent must have ten or more cards in their graveyard for the bonus to apply, although this opponent may change over the course of the game. You don’t have to pick a single opponent; the ability will monitor each opponent’s graveyard.
Decktips