Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Return to Ravnica (RTR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Return to Ravnica | 0,35 | 1,95 |
Past prima in mijn Krond the Dawn-Clad commander deck wat geheel op enchantments gebaseerd is. Icm kaarten zoals Mesa Enchantress etc pak ik nog elke beurt één of meerdere kaarten
@Leo Jansen
all het commentaar hieronder is van voor dat constelation bestond he
Hij werkt prima met constellation hoor. elke keer weer lopen flippen met dit ding.
Ik vind dit een erg leuke kaart qua mechanic, maar ben bang dat hij niet speelbaar is in de praktijk. Ik vergelijk 'm met Wall of Roots en heb dan toch veel liever de muur.
Ik denk ook dat deze bijna 'strikt slechter' is dan ramp als Farseek. Er zijn echter nog een paar punten die deze *mogelijk* constructed waardig maakt:
1. Naast Farseek (en manadorks) zit er geen ramp in het formaat van CMC 2 of lager. Sommige decks zullen deze willen spelen om die reden.
2. Deze zorgt er eigenlijk gewoon voor dat alle problemen met kleur direct verholpen worden. Dit kan relevant zijn voor 4C of 5C control decks die ongetwijfeld de kop op zullen steken met de huidige duals.
Daarnaast heeft het feit dat je 'm iedere beurt zou kunnen hercasten ook nog voordelen:
1. Hier onder word gesproken over Enchantress, wat dit een onderdeel van een effectieve draw-engine maakt. (maar goed, is dat nog nodig?)
2. Je kan 'm bijvoorbeeld gebruiken om Weerwolven terug te flippen of tegen te houden dat weerwolven flippen.
3. Sommige kaarten, zoals Nettle Sentinel en Talara’s Battalion hebben baat bij het casten van (groene) spells.
Ik ben het er verder mee eens dat dit maar een matige kaart is, maar er zijn zeker situaties te bedenken waarin deze bruikbaar is.
Heb ik ook overheen gelezen. Dat maakt 'm ronduit onbruikbaar. Jammer van de rareslot in een van m'n boosters
Hmmmm ik geloof dat ik daar een beetje overheen gelezen heb.... Dat verklaart de prijs wat meer...
Wat 'm nekt is 'Activate this ability only once each turn', als-ie dat niet had vond ik 'm meteen een stuk interessanter.
Kan je me de kaart uitleggen? Want ik zie een slechte mana steen. Behalve dat het colored.mana is.
Sowieso heeft deze kaart wel wat weg van een héél klein sleepertje... Lijkt een prima EDH kaart, casual ook een prachtige aanwinst. In serieuze toernooidecks zie ik hem echter nog niet zo snel opduiken, dus echt torenhoog (lees ver boven 5 euro) zal de prijs niet gaan worden.
Idee met enchantress is wel leuk gevonden, ben benieuwd naar je ervaringen.
Ik ga deze kaart proberen in Enchantress: casten met X=0 voor carddraw, en volgende upkeep springt braaf weer in je hand.
Enchantment
Mana Bloom enters the battlefield with X charge counters on it.
Remove a charge counter from Mana Bloom: Add one mana of any color. Activate this ability only once each turn.
At the beginning of your upkeep, if Mana Bloom has no charge counters on it, return it to its owner's hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2012
Mana Bloom’s last ability will trigger only if it has no charge counters on it at the beginning of your upkeep. If it has one charge counter on it as your turn begins, you won’t have priority to remove the counter until after this check.
Decktips