Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commanders Arsenal (CMA)
Alle kaarten uit het Commanders Arsenal zijn FOIL en tournament legal.
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 3,95 | |||
Commander 2017 | 3,95 | |||
Commanders Arsenal | 6,95 | |||
Alle kaarten uit het Commanders Arsenal zijn FOIL en tournament legal. | ||||
Scourge | 3,50 | 11,95 |
Prijs:
€ 6,95
Krijg opeens zin om een deckje te maken met deze toppers, Massacre Wurms, Forbidden Orchards, Varchild’s War-Riders, Defense of the Hearts (om de Massacre Wurm op te zoeken als er veel tokens liggen) etc...
Ja, klopt.
Hij gaat nog steeds stuk. Het enige dat Wheel of Sun and Moon doet, is veranderen waar de kaart naar toe gaat. Maar de hele reden dat je het replacement effect toepast, is omdat het creature stuk ging. En dat is wat telt. Dus mag je kaarten pakken.
Merk op dat er dus een verschil is tussen "destroyed" en "dies". Voor "dies" moet de kaart wel de graveyard raken.
Maakt niet uit, want de decree zegt dat als ie gedestroyed wordt op deze manier je een kaart mag pakken.
En als er een Wheel of Sun and Moon ligt en een beestje sterft, gaat dus wel weg maar raakt de graveyard niet. Wel of geen kaart pakken?
Klopt.
Ze moeten inderdaad daadwerkelijk stuk gaan.
Even een vraagje over "...Draw a card for each creature destroyed this way."
Wanneer en hoe wordt precies gecheckt of je een kaart mag pakken?
Is de conditie dat een creature de graveyard raakt?
Bijvoorbeeld, er ligt een indestructible beestje. Decree of Pain probeert hem te destroyen. Vanwege indestructability blijft hij liggen. Intuitief zeg ik dan geen kaart pakken, maar is dat ook zo?
Dat is hij. Op andere 4 decrees is hij overigens ook te vinden.
Is die schaduw trouwens van Karona?
Dat idee had ik ook, maar net zoals Plague Wind is deze kaart inderdaad ook niet echt (of eerder "echt niet" ) gestegen. Misschien ook niet zo heel erg raar, want zelfs voor EDH is deze kaart soms gewoon te duur. En z'n cycling effect heeft ook niet bepaald veel impact.
Dat deze nog zo laag staat joh.. Had echt verwacht dat deze ging stijgen door EDH
Sorcery
Destroy all creatures. They can't be regenerated. Draw a card for each creature destroyed this way.
Cycling 3BB (3BB, Discard this card: Draw a card.)
When you cycle Decree of Pain, all creatures get -2/-2 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2008
Cycling is an activated ability. Effects that interact with activated abilities (such as Stifle or Rings of Brighthearth) will interact with cycling. Effects that interact with spells (such as Remove Soul or Faerie Tauntings) will not.
10/1/2008
When you cycle this card, first the cycling ability goes on the stack, then the triggered ability goes on the stack on top of it. The triggered ability will resolve before you draw a card from the cycling ability.
10/1/2008
The cycling ability and the triggered ability are separate. If the triggered ability doesn’t resolve (due to being countered with Stifle, for example, or if all its targets have become illegal), the cycling ability will still resolve and you’ll draw a card.
Decktips