Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Gatecrash (GTC)
Serie | Normaal | Foil | ||
Gatecrash | 0,15 | 0,40 | ||
Jace vs Vraska | 0,20 |
Leuke flavortext voor deze "pleinvrees" kaart
deze is wel heel erg cool met Simic Manipulator
je kan veel creatures power 0 geven, waardoor je voor 1 counter tot 6 power creatures kan overnemen
vervolgens pak je hem terug voor 3 mana.
haha ga zeker deck maken met deze combo.
Enchantment - Aura
Enchant creature
Enchanted creature gets -5/-0.
2U: Return Agoraphobia to its owner's hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/24/2013
Only Agoraphobia’s controller can activate its last ability, no matter who controls the creature Agoraphobia’s attached to.
1/24/2013
Agoraphobia’s last ability can be activated only while it’s on the battlefield.
1/24/2013
Players don’t have priority to cast spells and activate abilities between combat damage being assigned and being dealt. This means that if you want to return Agoraphobia to its owner’s hand before combat damage is dealt, you must do so before combat damage is assigned (and the creature will no longer get -5/-0).
Decktips