Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Dragons Maze (DGM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dragons Maze | 1,00 | 4,95 |
Thanks all!
Yesh indeed.
Ook lekker aan het nachtbraken Reg?
purpy schiet ook 2dmg als je devotion niet 5 of meer is hoor
@ Bartel: Jep. 5+
@ Peanut: Jep
Net als dat bij mass removal elk permanent elkaar in de graveyard ziet gaan, waardoor creatures (die dood gaan) met abilities die iets zeggen als "Whenever a creature dies, ..." zullen triggeren op elk beest dat dood gaat.
Zo geldt dat ook adersom. Purphoros en de andere twee beesten komen tegelijkertijd the battlefield binnen, en zien dit ook van elkaar.
Daarom zijn kaarten als Ghostway extra leuk met creatures die triggeren op andere creatures die the battlefield binnenkomen. . Redt je beesten van de ondergang en krijg er nog een extra bak voordeel gratis bij.
Wat bedoel je met online? Dat je devotion to red 6+ is?
Als ik dit geval activeer met een online Purphoros, God of the Forge en twee andere beesten, dan ziet Purph toch die andere in het spel komen ivm zijn 2 damage ability?
In dit specifieke geval ligt het redelijk voor de hand. Tijdens het resolven handel je puur en alleen het effect dat op de stack ligt af. Dat je er ooit een bepaalde cost voor hebt moeten betalen, is op dat moment absoluut niet relevant. De ability die op de stack ligt, is: "Exile all creatures you control. At the beginning of the next combat, return those cards ..."
Valt naar weinig anders te verwijzen.
Er is geen duidelijke handleiding voor dit soort dingen. Beetje common sense en veel kaarten zien geeft de doorslag.
Vaak geeft een kaart een zonde aan, als hij meerdere effecten met die zone heeft en ook zichzelf daarbij wil betrekken noemt hij vaak zijn eigen naam of 'this'.
Zeker in dit geval waar duidelijk een split staat tussen de cost en effect. Als er iets gebeurt met kaarten in de cost dan staat het er vaak expliciet bij zoals bij de nieuwe wording van Animal Boneyard, zoals hier beschreven.
In twijfelgevallen staat het ook vaak in de extra regels verbonden aan de oracle iets erover.
Wel een beetje een vage verwoording. Hoe kan ik nou precies weten waar verwijswoorden naar refereren? is daar een regel voor?
Nee. "those cards" verwijst naar "all creatures you control".
... return "those" cards tot the battlefield ... , is dat inclusief de Legion's Initiative zelf?
tja als meest indrukwekkende van vorige keer Omniscience was.. Maar het is maar wat je als de topkaart ziet. Kijk je puur naar prijs tja oke. Maar kijk je naar gebruik dan is bv Ethereal Armor ook een top kaart, net als Detention Sphere. beide vind ik ook snel sterker dan deze maar tja die zijn geen mythics.
Als ik enkel naar deze set kijk vind ik bv Unflinching Courage veel beter en sterker. Zeker in combinatie met eerder genoemde kaarten
m12 is al gouw 2 jaar terug, een tijdje geleden dus.
Nouja kijk even aub naar M10, M11, M12 en kijk gewoon hoelang het duurt voordat je een Enchantment tegen komt als je van duur naar laag zoekt.
ik denk dat het een stuk sneller gaat dan je verwacht. Het lijkt erop dat in begin creatures en planeswalkers meer waarde hebben maar enchantments hun waarde langer vast houden als de creatures eenmaal uit standaard verdwijnen zijn er vaak andere creatures die goed genoeg hetzelfde werk of beter zelfs doen, maar enchantments met speciale effecten zijn er vaak maar weinig vervanging van.
Volgens mij een tijdje terug dat een enchantment bij de top kaarten van de set behoorde.
Enchantment
Red creatures you control get +1/+0.
White creatures you control get +0/+1.
RW, Exile Legion's Initiative: Exile all creatures you control. At the beginning of the next combat, return those cards to the battlefield under their owner's control and those creatures gain haste until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
The beginning of the next combat will happen even if the player whose turn it is doesn’t intend to attack with any creatures.
4/15/2013
A creature that’s both red and white will get +1/+1 from Legion’s Initiative.
Decktips