Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Dragons Maze (DGM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dragons Maze | 0,15 | 0,40 | ||
Guildpact | 0,15 | 0,40 |
@ Lord of the zombies, je vergeet nu wel de verdediging van oppo Maar ja, in Ceta deckje is deze leuk ja Counters oppleuren met Simic kaarten, ook voor wat meer toughness.. daarna lekker hard meppen
Whooaaa I am a Werewolf
Dat is allemaal wel heel tof!
Toch eens kijken of ik iets kan met deze kaart
Wat dacht je van T1 Noble Hierarch?
Dan hak je T3 mooi voor 20
Gewoon in spelen met Training Grounds, dan ragt hij opeens behoorlijk hard.
T1: Birds of Paradise
T2: Feral Animist
T3: Training Grounds, Rancor, hak voor 16.
T4: Hak voor 128.
Ik vind de art van deze zo vet, jammer dat hij niet zo goed is.
Creature - Goblin Shaman 2 / 1
3: Feral Animist gets +X/+0 until end of turn, where X is its power.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
You don’t choose the value of X. The bonus Feral Animist gets is based on its power when the ability resolves. For example, if you activate the ability twice, the first ability will give it +2/+0 and the second one will give it +4/+0.
7/14/2017
If this creature’s power is negative as its ability resolves, X is considered to be 0. (This is a change from previous rulings.)
Decktips