Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Fifth Dawn | 0,15 | 0,40 | ||
Modern Masters | 0,15 | 0,40 |
Deze kaart komt niet op de stack te liggen wanneer hij word terug gehaald met Marchesa, the Black Rose. Haar delayed trigger wel.
De enige manier waarmee je Arcbound Wanderer kan houden wanneer hij in het spel komt zonder mana voor 'm te betalen, waardoor hij dus geen counters van de sunburst krijgt, is wanneer je iets anders hebt dat hem met een (of meerdere) +1/+1 counters de battlefield laat betreden of een kaart zoals Glorious Anthem, zodat hij 1/1 is en niet meteen weer naar de graveyard word gestuurd omdat hij 0 toughness heeft.
Also, voor zover ik weet is er maar 1 kaart die counters kan krijgen wanneer hij op de stack ligt en dat is Lightning Storm. De counters krijgt een creature als dit pas vlak voordat hij de battlefield betreedt maar nadat hij geresolved is of de spell of ability die 'm op de battlefield legt geresolved is.
Kort gezegd, dit beest krijgt van zichzelf alleen counters wanneer je 'm cast met gekleurde mana en zonder toughness boost zal hij altijd weer stuk gaan als hij met een ander effect in het spel word gebracht.
Stel dat ik deze kaart terug krijg Marchesa, the Black Rose, is er een manier om hem levend te houden? Oftewel, kan ik hem nog counters geven op het moment dat deze op de stack ligt?
Als je al die kleine soldaatjes opmerkt.
Best een stoere art!
Artifact Creature - Golem 0 / 0
Modular-Sunburst (This enters the battlefield with a +1/+1 counter on it for each color of mana spent to cast it. When it dies, you may put its +1/+1 counters on target artifact creature.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
This card has modular-sunburst, a combination of two keyword abilities. The sunburst ability sets the number for the modular ability. Basically, the number of +1/+1 counters the Wanderer gets as it enters the battlefield is equal to the number of colors of mana used to pay its cost.
12/1/2004
For the leaves-the-battlefield ability, the number of counters on Arcbound Wanderer at the time it left the battlefield is what’s relevant; the number of colors of mana used to pay its cost doesn’t matter anymore.
12/1/2004
When the Wanderer leaves the battlefield, you may put the counters onto a single target artifact creature. You can’t split them among two or more artifact creatures.
9/25/2006
If this creature gets enough -1/-1 counters put on it to cause its toughness to be 0 or less (or the damage marked on it to be lethal), modular will put a number of +1/+1 counters on the target artifact creature equal to the number of +1/+1 counters on this creature before it left the battlefield.
Decktips