Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Eventide | 1,50 | 3,95 | ||
Heroes vs Monsters | 1,50 | |||
Modern Masters | 1,25 | 3,95 | ||
PD Fire Lightning | 1,00 | |||
foil | ||||
Release Events | 1,50 |
Prijs:
€ 1,25
FOIL
€ 3,95
Andere versie wel op voorraad.
Dat kan inderdaad.
Het klopt toch dat je zijn abilities de 'verkeerde' kant op kan gebruiken? Bv. als ik deze kaart als een 4/4 Kithkin Spirit Warrior heb liggen en mijn tegenstander gebruikt zijn Intrepid Hero, dan kan ik toch reageren door te betalen en hier weer een 2/2 van te maken?
En je zegt "tot de game gedaan is".
Het is natuurlijk tot hij van zone verandert. Als hij dood gaat, en weer terugwandelt uit je graveyard, dan is hij gewonn weer 1/1.
Klopt. Er staat geen "until end of turn" of iets in die trant en dus is er ook geen beperking op de duur.
Nee hij word dan permanent een kithkin spirit
als je de eerste beurt deze cast en de volgende beurt een rode mana betaald om hier een spirit van te maken, blijft deze dan een spirit tot game gedaan is? of moet je die elke beurt betalen?
Ik gok van niet. Want je krijgt geen token maar hij ondergaat zelf een metamorfose.
edit: te laat.
Figure maakt geen tokens, en wordt ook geen token. Hij wordt gewoon groter en krijgt meer creature types. Het blijft dezelfde kaart dus . Dus nee, die zijn er niet.
Heb je hiervoor ook tokens?
hmm, ik vindt dit beter dan een lvl up creature, dit kan je als instant effect gebruiken. ookwel 'end of opponents turn' of 'after declare of blocks'
Nee, Figure zou veel sterker zijn als het een level up was zoals jij beschrijft: level up kun je misbruiken met bijvoorbeeld proliferate, en het kan in stapjes betaald worden. Nu moet je echt 6 mana van de goede kleuren hebben om hem 8/8 te maken, met level up mag het in handige stapjes. Daarnaast mag je alleen levelen als sorcery, Figure mag op instant speed.
Het mechanisme van level up is weliswaar geïnspireerd op dit mechanisme, maar het is flink anders geworden...
Het is eigenlijk net een soort Level-up creature.
Kijk, zoiets:
hier
Ja, hij had dan eigenlijk 2 tussenstappen moeten hebben, maar dat laat de level-up format niet toe, dus ik heb begin en niveau in één verenigd.
Trickery Charm maakt hier goedkoper een Warrior van dan Xenograft, maar het is leuk bedacht!
met Xenograft kan het ook
Er staat Eventide in de textbox van de promo.
Creature - Kithkin 1 / 1
(R/W): Figure of Destiny becomes a Kithkin Spirit with base power and toughness 2/2.
(R/W)(R/W)(R/W): If Figure of Destiny is a Spirit, it becomes a Kithkin Spirit Warrior with base power and toughness 4/4.
(R/W)(R/W)(R/W)(R/W)(R/W)(R/W): If Figure of Destiny is a Warrior, it becomes a Kithkin Spirit Warrior Avatar with base power and toughness 8/8, flying, and first strike.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
None of these abilities has a duration. If one of them resolves, it will remain in effect until the game ends, Figure of Destiny leaves the battlefield, or some subsequent effect changes its characteristics, whichever comes first.
8/1/2008
Figure of Destiny’s abilities overwrite its power, toughness, and creature types. Typically, those abilities are activated in the order they appear on the card. However, if Figure of Destiny is an 8/8 Kithkin Spirit Warrior Avatar with flying and first strike, and you activate its first ability, it will become a 2/2 Kithkin Spirit that still has flying and first strike.
8/1/2008
You can activate Figure of Destiny’s second and third abilities regardless of what creature types it is. Each of those abilities checks Figure of Destiny’s creature types when that ability resolves. If Figure of Destiny isn’t the appropriate creature type at that time, the ability does nothing.
8/1/2008
Figure of Destiny’s second ability checks whether it’s a Spirit, and its third ability checks whether it’s a Warrior. It doesn’t matter how it became the appropriate creature type.
10/1/2009
The effect from the ability overwrites other effects that set power and/or toughness if and only if those effects existed before the ability resolved. It will not overwrite effects that modify power or toughness (whether from a static ability, counters, or a resolved spell or ability), nor will it overwrite effects that set power and toughness which come into existence after the ability resolves. Effects that switch the creature’s power and toughness are always applied after any other power or toughness changing effects, including this one, regardless of the order in which they are created.
Decktips