Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Amonkhet Invocations | 99,95 | |||
Future Sight | 24,95 | 79,95 | ||
Masters 25 | 19,95 | 29,95 | ||
Modern Masters | 19,95 | 34,95 | ||
Time Spiral Remastered | 9,95 | 24,95 |
als ik deze speel en hij word gecounterd
moet ik dan toch nog de upkeep betalen ?
Je hebt niet de plicht je tegenstander te helpen bij het voorkomen van blunders, dus je mag gewoon wachten tot hij een kaart voor zijn draw step pakt en de overwinning claimen.
Enkele Japanse pro's staan bekend om hun extreme beleefdheid, zij doen er alles aan om te voorkomen dat hun tegenstander een kaart pakt zonder de upkeep van een Pact te betalen. Erg netjes, maar absoluut niet verplicht!
Wachten voldoet prima
Stel dat je ziet dat je tegenstander de cost van deze niet betaalt in zijn upkeep, moet je hem daar dan op attent maken? Of kun je gewoon gemeen wachten tot ie een landje neerplopt en dan zeggen dat je hebt gewonnen?
thnx voor de vele antwoorden
"If you cast Redirect targeting a spell that targets a spell on the stack (like Cancel does, for example), you can't change that spell's target to itself. You can, however, change that spell's target to Redirect. If you do, that spell will be countered when it tries to resolve because Redirect will have left the stack by then."
Je kunt met redirect, redirect het nieuwe target meken
cccp
Zelfs daarmee niet. Redirect en andere redirecters mogen alleen naar legale targets redirecten. Spells mogen zichzelf niet targeten, dus gaat het feest niet door.
114.4. A spell or ability on the stack is an illegal target for itself.
114.6a If an effect allows a player to "change the target(s)" of a spell or ability, each target can be changed only to another legal target. If a target can't be changed to another legal target, the original target is unchanged, even if the original target is itself illegal by then. If all the targets aren't changed to other legal targets, none of them are changed.
Nee.
Maar de standaard truc is om de counterspell Redirect te laten targeten.
Nee, dan moet je hem naar de redirect toesturen.
ook niet met een Redirect ?
Nee, volgens de regels kan/mag een spell nooit zichzelf targeten.
coole flavor trouwens
kun je de pact niet zichzelf laten targeten dan?
Dus jij speelt Pact, je Hive maakt dat hij hem ook speelt, en het enige dat hij counteren kan, is jouw pact. Jij gaat niet dood, hij wel. Nice : )
En daarmee is Hive Mind een kaart die je laat winnen juist dóór deze kaart te gebruiken
Instant
Counter target spell.
At the beginning of your next upkeep, pay 3UU. If you don't, you lose the game.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/7/2013
Although originally printed with a characteristic-defining ability that defined its color, this card now has a color indicator. This color indicator can’t be affected by text-changing effects (such as the one created by Crystal Spray), although color-changing effects can still overwrite it.
Decktips