Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: FtV 20 (F20)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2020 | 2,95 | |||
FtV 20 | 3,95 | |||
Innistrad | 2,95 | 7,95 |
Prijs:
€ 3,95
Ja double strikers vinden dit landje wel aangenaam iig Ook kun je m spelen met Traverse the Ulvenwald zodat je m wat later kan zoeken ermee of een creature als je deze al hebt liggen.
Aggro + Ramp + midrane niet specifiek, maar gewoon midrange kan dit best gebruiken als finisher. En gewone ramp decks ook overigens.
@Funbun
Dat dacht ik ook... dus mijn vraag is bestaat er zo iets als Aggro/Midrange/Ramp.. Nee toch?
In aggro lijkt me niet. Je hebt de mana namelijk nodig om je aggro uit te voeren. Midrange lijkt deze me al een stuk geschikter voor.
Vraagje is deze kaart "goed" in Midrange decks, in Aggro decks of beide deck types.
absurd op de prerelease. Ik speelde hem naast mijn Invisible Stalkers met een Inquisitor’s Flail eronder. Dan win je gewoon dik
@alex: rommel voor andere formats? 4 decks van de top8 in Brisbane GP Limited speelde deze kaart.
Dit is dus echt een goede limited kaart. mana open en deze op tafel maakt het blokken voor je tegenstander toch even niet zo straight forward
Deze is inderdaad ongelooflijk sterk in limited. Ik heb op de prereleases toch 4 keer keihard verloren, eigenlijk enkel door de aanwezigheid van deze kaart. Tevergeefs boarde ik snel mijn Ghost Quarter in, maar die trok ik helaas niet.
Beter dan Overrun? Dat hangt er een beetje vanaf. Overrun heeft in de cost en is niet altijd even sterk (je moet toch veel creatures trekken). Dit is daarentegen een kaart die nooit dood is zolang je minstens een creature hebt.
Het is lastig ze te vergelijken, maar ik denk dat deze wel makkelijker te spelen is.
Eeh, dan heb je nog nooit een Overrun tegen je gehad in draft. Een goede getimed Overrun is in limited vrijwel altijd meteen game. Deze geeft maar één beest een power bonus (en geen toughness dus). Een random first strike mannetje kan hem aan. Als je 3 mannetjes hebt en 7 mana dan doet Overrun voor 5 mana nofg altijd +9 schade verdeeld over drie beesten (minder gevoelig voor removal) Deze doet dan +5 schade met maar een beestje. Ok, je kan hem meerdere keren gebruiken, maar dan kan je voor de rest van de beurt niks meer en Overrun zou menig game dan al beëindigd hebben.
Dit lijkt mij ook erg goed in draft. Als je de kleuren speelt is dit veel beter dan overrun.
deze is beter als je mana hebt. comamnder dus jah/ open doel. rommel voor andere formats.
Lol, ja ze zijn toch wel wat anders. Genoeg om een nieuwe kaart te maken.
Zei iemand Skarrg, the Rage Pits?
Ik vind het nogal een Timmy kaart. Niet dat z'n effect zo groots is, maar je hebt vaak wel wat mana nodig. En ja bijna alle Timmy kaarten zijn commander materiaal.
Volgens mij is deze toch wel redelijk in Commander. Ik ben in ieder geval van plan hem uit te proberen in mijn Mayael the Anima commander deck.
Land
T: Add C.
XRG, T: Target creature gets +X/+0 and gains trample until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips