Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
En daar dan nog double strike bij.
Klopt helemaal. Het is en blijft je 'gewone' beurt, en hij doet 2x schade. Dus krijg je 2 beurten extra.
wat als je een Aurelia, the Warleader hebt liggen? dan mag je dus 2x aanvallen met Medomai.
Dan doe je dus 2x combat damge to a player en mag je 2 beurten extra nemen, toch? want ik val er niet mee aan in een extra beurt.
Meeste creatures die zoveel mana kosten en niet *meteen* iets uithalen zijn niet goed genoeg voor serieuze games -> lage prijs
daarom dat ik enkel casual speel
Geen Hexproof, / (en wordt dus zelfs door Hand of Death geraakt), slechts 4 toughness en heeft door z'n ability een GIGANTISCHE bullseye op z'n voorhoofd geschilderd staan. In casual zeker een leuke kaart, daar kan je weg komen met dit soort dingen.
Waarom is deze kaart zo goedkoop? deze is echt wel goed ja ok 6 mana, maar een extra turn?
Nee.
Of zelfs Isperia the Inscrutable?
Was Isperia, Supreme Judge niets?
Eindelijk ook een mooie commander voor een EDH Sphinx theme deck.
Het Rafiq EDH deck van een maat van me heeft geen enkel probleem met die sequence te spelen hoor .
Ikzelf speel Medomai trouwens in mijn Ruhan of the Fomori deck, waarin double strike geven ook een thema'tje is, Time Stretch is nou eenmaal lekkerder om te krijgen dan Time Warp
Het is erg lomp.
Nou ik was het niet van plan, het ging me alleen om het idee.
Ik kwam hem tegen en aangezien ik vroeger een Bant deck had met die twee kaarten dacht ik: hoe zit het.
Combat phase #1 (Met double strike van bijv. Rafiq)
First strike combat damage aan een player; trigger gaat af.
Normale combat damage aan een player, trigger gaat af.
Tweede combat phase #2 (door bijv. Finest Hour) (Met double strike van bijv. Rafiq)
First strike combat damage aan een player; trigger gaat af.
Normale combat damage aan een player, trigger gaat af.
Vier triggers, vier extra beurten. Als je dat leuk vindt moet je dat zeker doen. Vergeet niet dat je dan sowieso al 28 damage (6 + 6 + 8 + 8) hebt gedaan (in het geval dat er niet geblockt is) en de extra beurten waarschijnlijk compleet overbodig zijn en Medomai the Ageless nutteloos is in je extra beurten.
Legendary Creature - Sphinx 4 / 4
Flying
Whenever Medomai the Ageless deals combat damage to a player, take an extra turn after this one.
Medomai the Ageless can't attack during extra turns.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/15/2013
An “extra turn” is any turn created by a spell or ability. Notably, it doesn’t include additional turns taken in tournaments after time expires for a round.
9/15/2013
It doesn’t matter whose turn it is. In very rare cases, an opponent may be taking an extra turn and gain control of Medomai. Medomai can’t attack during that turn.
Decktips