Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2013 (C13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battlebond | 9,95 | 99,95 | ||
Commander 2013 | 3,95 | |||
Time Spiral Remastered | 9,95 | 0,01 |
Veilig betalen met iDeal
kun je deze kaart alleen killen met global effects en planewalkers?
Was tof geweest
Gelukkig is dit ding niet Modern legal.
Zeker niet. Ze kunnen elkaar niet blocken, ze hebben immers protection van de gekozen player.
Kan een True-Name een True-Name blocken als die spelers elkaar hebben gekozen?
Oooooh right! Dan wordt het geen Kira haha
No problem! Bedenk alleen wel voor je ze aanschaft dat je je creatures nu zelf ook niet kan targeten dat is wel belangrijk
Thx Tom! Kira is een prima optie. Silhana is wat lastig qua kleurstelling maar een prima alternatief.
Kira, Great Glass-Spinner. Flying (ook n soort unblockable) en pseudo hexproof.. ook voor je andere creatures.
Anders misschien Silhana Ledgewalker
Hahaha goeie! Maar vrij lastig te casten
Weet iemand eeb soortgelijke kaart die Modern legal is? Het belangrijkste is Unblockable en Protection/hexproof. Ik kan alleen Invisible Stalker bedenken namelijk.
Als die creature inderdaad gecontrold (lelijk woord) wordt door de gekozen speler dan krijgt TNN geen schade.
Dus zelfs als deze een 4/4blocked hij ontvangt geen damage aangezien het aanvallende creature ook gecontrolled word door die speler?
ja
Creature - Merfolk Rogue 3 / 1
As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/17/2013
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can’t be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can’t be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can’t be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don’t have controllers.)
Decktips