Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Born of the Gods (BNG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Born of the Gods | 0,75 | 1,95 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 1,95
Minder uniek? Ik ken weinig kaarten die zeggen 'jouw creatures verliezen trample'.
*edit*
afgezien van
Walking Sponge
Vintara Elephant
Phyrexian Splicer
Blind Fury
Van gamebreaking naar triviant, Urabrask zorgt ervoor dat je praktisch een beurt voor loopt, groen verdubbeld je mana, wit scheelt 4 power en slopt alle beesten met 2 thoughness of minder, zwart is een reya met elke upkeep een diabolic edict, blauw laat je elke beurt je hand vol gooien, en je tegenstander discarden, dat vind ik wel een klein beetje beter als trample,flying,first strike, deathtouch en hexproof.
De mythics doen ieders iets unieks, dit is veel minder uniek.
Ja, al die preators lijken wel een beetje op archetypes... was mij ook al opgevallen.
Van Mythic naar Uncommon
Als ik zo die archetypes bekijken, jouw beesten een voordeel, en je tegenstanders beesten een nadeel, dan vind ik Urabrask the Hidden een archetype avant la lettre.
Enchantment Creature - Human Warrior 3 / 2
Creatures you control have trample.
Creatures your opponents control lose trample and can't have or gain trample.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2014
The Archetype’s second ability applies to each creature controlled by any of your opponents, no matter when it entered the battlefield.
2/1/2014
While you control an Archetype, continuous effects generated by the resolution of spells and abilities that would give the specified ability to creatures your opponents control aren’t created. For example, if you control Archetype of Courage, a spell cast by an opponent that gives creatures they control first strike wouldn’t cause the creatures to have first strike, even if later in the turn Archetype of Courage left the battlefield. (If the spell has additional effects, such as raising the power of the creatures, those effects will apply as normal.)
2/1/2014
Conversely, continuous effects generated by static abilities (such as an Aura that granted the appropriate ability) would resume applying if the Archetype left the battlefield.
2/1/2014
If you and an opponent each control the same Archetype, no creature controlled by any player will have the appropriate ability.
Decktips