Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 6th Edition (6ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
6th Edition | 4,95 | |||
Alliances | 5,95 | |||
Eternal Masters | 3,95 | 7,95 |
Veilig betalen met iDeal
Grappig, wist niet dat deze een reprint had gekregen in EMA. Al kan ik mij niet voorstellen dat er iemand op zat te wachten.
Jep
Betekent die laatste zin nou dat elke speler voor zichzelf mag bepalen of hij 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 of 7 kaarten pakt?
Eerst worden alle effecten op de kaart afgewerkt. Naar de graveyard gaan is de allerlaatste stap van het resolven.
Je schud/drawt dus eerst, en daarna gaat de Returns naar je (lege) graveyard.
Die blijft liggen. Een spell resolved eerst volledig. De laatste stap van het resolven is dat hij naar de GY gaat.
Het laatste dat je doet bij het resolven van de spell is de kaart in de graveyard leggen. Dat is dus nadat je alles hebt geschud. Hij komt dus als enige kaart in je graveyard te liggen.
Ligt de returns zelf al in de graveyard als hij resolved? M.a.w. moet je de returns ook meeschudden of blijft hij als enige liggen in de graveyard?
En ook al was dat niet zo, up to 7. Dus mag ook 0 zijn.
Returns 2,3,4,5 en 6 schudden ook telkens de oude hand mee, inclusief die van Returns 1,2,3,4 en 5.
Maar: waarom is deze dan zo goedkoop?
Nee, iedereen is 6x 7 kaarten kwijt + 10 removed kaarten
Wat is daar zo speciaal aan? Het eindresultaat is nog steeds hetzelfde, alleen is iedereen dan 10 kaarten kwijt.
Leuk in een 6 player game, met Hive Mind in play...
Nope, 4-mana Timetwister!
Een 4 mana Time Reversal!
Sorcery
Each player shuffles their hand and graveyard into their library. You exile the top ten cards of your library. Then each player draws up to seven cards.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
Each player chooses to draw any number of cards from zero to seven. First the player whose turn it is chooses how many cards to draw, then draws those cards, then each other player in turn order does the same.
6/8/2016
Diminishing Returns won’t be put into your graveyard until after it’s finished resolving, which means it won’t be shuffled into your library as part of its own effect.
6/8/2016
The exiled cards are exiled face up. You’ll see them before you choose how many cards to draw.
Decktips