Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Legends (LEG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Italian Legends | 6,00 | |||
Legends | 9,95 |
Prijs:
€ 9,95
O je bedoelt "Teferi's Protection Against Wet Pants"! In de volksmond ook wel Teferi's Pamper genoemd.
Die werkt ook goed inderdaad maar alleen voor een kleine boodschap.
Of Teferi’s Protection, zodat je een beurt later weer mee kan spelen.
Als je echt nodig moet kun je beter de laatste optie van een Demonic Pact kiezen of een Final Fortune spelen.
Deze is ook wel leuk voor als je bijvoorbeeld nodig naar de wc moet.
Hmm ik dacht dat deze met Shahrazad gebanned waren omdat je er cheesy potjes kon drawen als je 1-0 voor stond, maar dat is denk ik een hersenspinsel geweest of geld alleen voor de net genoemde kaart. Divine Intervention is natuurlijk een stuk minder makkelijk te abusen.
Negeer mijn eerdere comment dus, want deze is NIET banned maar gewoon legal
Gebanned? Waar haal je dat vandaan?
Haast een Monty Python-achtige art! En één van de 'reguliere' kaarten die gebanned is in de eternal formats.
Prachtkaartje. Slechts 8 mana en 2 beurten voor de ultieme anticlimax!
What were they thinking....
Show and Tell met dit als "win" en dan 0-X-X (preferably 0-0-X) op een toernooi gaan, want nou ja...deze kaart. xD
dit is de uitgelezen kaart voor mensen die magic eigenlijk niet zo'n leuk spel vinden
Ja, je speelt niet een best of 3, je speelt tot iemand er 2 gewonnen heeft, of de tijd om is.
Ja kan ook afspreken dat een game een draw is, als beide spelers 3x of zo een muligan nemen, en dan speel je nog een extra game. Je moet dit wel aan de judge doorgeven
Wat als je het eerste potje wint en de tweede drawt, moet je dan nog een derde spelen?
Deze regels erbij maken het wellicht nog wat duidelijker:
CR 801. Limited Range of Influence Option
801.1. Limited range of influence is an option that can be applied to most multiplayer games. It's always used in the Emperor variant (...), and it's often used for games involving five or more players.
801.2a The most commonly chosen limited ranges of influence are 1 seat and 2 seats. Different players may have different ranges of influence.
Example: A range of influence of 1 means that only you and the players seated directly next to you are within your range of influence.
Example: A range of influence of 2 means that you and the two players to your left and the two players to your right are within your range of influence.
801.2. A player's range of influence is the maximum distance from that player, measured in player seats, that the player can affect. Players within that many seats of the player are within that player's range of influence. Objects controlled by players within a player's range of influence are also within that player's range of influence. Range of influence covers spells, abilities, effects, damage dealing, attacking, making choices, and winning the game.
wat betekent:
10/1/2009 In a multiplayer game played with the limited range of influence option
Enchantment
Divine Intervention enters the battlefield with two intervention counters on it.
At the beginning of your upkeep, remove an intervention counter from Divine Intervention.
When you remove the last intervention counter from Divine Intervention, the game is a draw.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2009
When Divine Intervention’s third ability resolves, the game ends immediately. The game is a draw, meaning neither player wins and neither player loses.
10/1/2009
Divine Intervention’s third ability triggers only if its controller removes the last intervention counter from it. It doesn’t matter how that happens. For example, if you control Divine Intervention and the last intervention counter is removed as a result of a Clockspinning you control, the ability will trigger. On the other hand, if the last intervention counter is removed as a result of a Clockspinning another player controls, the ability won’t trigger (and won’t ever be able to).
10/1/2009
In a multiplayer game played with the limited range of influence option, Divine Intervention won’t necessarily end the entire game when its third ability resolves. All players within range of Divine Intervention will leave the game. They’ll neither win nor lose; as far as they’re concerned, the result of the game is a draw. All other players will continue playing.
Decktips