Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Oath of the Gatewatch (OGW)
Serie | Normaal | Foil | ||
Oath of the Gatewatch | 1,25 | 6,95 |
Prijs:
€ 1,25
FOIL
€ 6,95
Met ingang van 20 januari banned in Standard!
Ik vind het grootste nadeel aan de planeswalkercommanders dat ze mono colored zijn. Dat ze geen damage dien is minder relevant in mijn playgroup, omdat we commander damage niet bijhouden. Dit kaartje en Eldrazi Displacer zijn wel fijne toevoegingen voor mijn blinkdeck
Alleen het is zo lastig om met een Planeswalker commander combat damage te doen. Plus ze zijn, in mijn ervaring, minder explosief als creatures. Denk aan Thraximundar + Carrion Feeder + genoeg creatures, wat wel lukt als je zombies speelt. Kresh the Bloodbraided is ook nog een prima voorbeeld van een explosieve commander die in een klap iemand kan uitschakelen, ongeacht hoeveel levens iemand nog heeft.
En dan nog vrij letterlijk explosief, Child of Alara.
Ik zeg niet dat het slecht is om een Planeswalker als commander te hebben. Ze hebben beide pros en cons.
en daarom speel je een planeswalker als commander
Tegen sommige commanders is die ene beurt vertraging gewoon game, iets als Roon speelt toch al traag en zal dus weinig uitmaken. Maar als je tegen iets speelt á la Omnath, Locus of Rage dat superexplosief uit de hoek kan komen kan die ene beurt dat jouw Commander niet ligt genoeg zijn voor hem om te winnen.
Haha, deze kaart is wel redelijk irritant in Commander. Als je die trigger op een commander gebruikt, kan ie een beurt niet terugkomen. Dan denken mensen misschien, wat maakt één beurt nou uit. Dat weet ik niet, ligt aan hoe het potje gaat. =p
Absoluut in Commander, dit is typisch zo'n geintje waar iemand wel gebruik van kan maken zeker in Roon of the Hidden Realm decks (wat ik dus ook ga doen ).
Zal ook wel een vette foil zijn.
Deze gaat vast wel play zien of niet?
Vooral leuk in multiplayer commander.
Creature - Human Wizard 2 / 3
When Reflector Mage enters the battlefield, return target creature an opponent controls to its owner's hand. That creature's owner can't cast spells with the same name as that creature until your next turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2016
Reflector Mage’s ability doesn’t stop any player from playing lands (in the case that the returned creature was also a land).
1/22/2016
In several cases, the name of the creature that was returned won’t match the name of that card once it’s back in its owner’s hand. For example, if the card was copying another creature, it will probably have a different name in its owner’s hand and can be cast again before your next turn. The same is true if a double-faced card with its back face up is returned to its owner’s hand this way.
1/22/2016
If the returned creature had no name while it was on the battlefield (likely because the creature was face down), its owner can still cast face-down creature spells with morph or megamorph, or cast the same card face up, before your next turn.
Decktips