Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shards of Alara (ALA)
Serie | Normaal | Foil | ||
FtV Legends | 3,95 | |||
Alle From the Vault kaarten zijn FOIL. | ||||
Shards of Alara | 3,95 | 9,95 |
Prijs:
€ 3,95
FOIL
€ 9,95
Ha partykreshen
Dat is wel gaaf, ja.
Asceticism is sowieso wel een mooi kaartje. Beschermd je beesten best goed.
Ik neem aan dat je ook een Blasphemous Act speelt?
Misschien nog een Furnace Of Rath erbij om echt ongeveer alles weg te kunnen vagen met een Inferno/Blasphemous Act (en voor complete multiplayer chaos).
Vergeet Mage Slayer en Chandra’s Ignition niet!
Oh, regeneraten, dat gaat vast lukken, Kresh is ook groen. Dank voor de tip! Ik ga Broken Fall, Molting Skin. Asceticism toevoegen aan het deck.
Het idee is namelijk met Inferno, Earthquake alles te flamberen en dan een reusachtige Kresh te komen "partykreshen" voor commanderdamage
Klopt, de state based action worden na het resolven van Inferno eerst gechecked voordat er iets anders kan resolven (spells, triggers, activated abilities). Daarbij wordt geconstateerd dat Kresh 6 damage heeft en een power van 3 en gaat hij kapot. Datzelfde geldt voor je 2/3-tjes.
Overigens 'zien ze elkaar doodgaan', omdat ze tegelijk naar de grafbak gaan en komen de triggers wel op de stack, mocht dit relevant zijn. Ze doen overigens niets, ook niet als je Kresh voor het resolven van de triggers weer terug kan halen, omdat het dan een nieuw object is. Zou je hem kunnen regeneraten, dan doen de triggers wel gewoon hun werk.
Nee. Inferno doet aan alles tegelijk de schade, pas daarna triggered Kresh z'n ability. Hierdoor pakt Kresh de 6 schade lang voordat hij de +1/+1 counters krijgt.
Als ik Kresh the Bloodbraided en 2 3/3 beast tokens heb liggen, en ik cast Inferno, kan ik het dan zo regelen dat Kresh het overleefd door de 2x3 +1/+1 tokens die hij krijgt van stervende beast tokens?
Gewoon spelen met Sek’Kuar, Deathkeeper en Exploit/Devour beestjes. Groei maar jochie!
Sac Brawn voor 3 1+1+ counters en je hebt een 6/6 trample die alleen maar groter wordt ^^
@ LotZ:
Dat is nou precies de reden waarom ik Kher Keep nog in mijn grixis (casual) control heb zitten. Er is weinig mooiers om een willekeurig dik beest gewoon af te stoppen met een verse kobold!
Lui? Het kost ook echt moeite om een rancor in je deck te proppen Maar dat is toch nog altijd jammer
Ik zou zeggen:make it a "fat guy" en dan val je aan en doe je Colossal Might for the win
Ik vind het altijd zo lui als mensen zo teleurgesteld zijn dat een groot beest geen trample heeft. Geef hem dan zelf trample, er zijn genoeg kaarten voor. Waarom moet die ene kaart al het werk voor je doen?
Ik vind het bij dit soort 'groei' creatures altijd zo zonde als ze geen trample of flying ofzo hebben Je man kan 100/100 zijn, een kobold chumpt hem nog altijd
Cool met een ander (bij voorkeur dik) beestje en Berserk
Legendary Creature - Human Warrior 3 / 3
Whenever another creature dies, you may put X +1/+1 counters on Kresh the Bloodbraided, where X is that creature's power.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2008
X is equal to the power of the creature as it last existed on the battlefield.
Decktips