Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shadows over Innistrad (SOI)
Serie | Normaal | Foil | ||
Shadows over Innistrad | 0,60 | 2,95 |
Prijs:
€ 0,60
FOIL
€ 2,95
Haste wordt gecheckt op het moment dat je hem als aanvaller zou willen declareren. Wanneer hij de battlefield binnengekomen is en met welke karakteristieken dat was, is daarbij absoluut niet relevant.
Verder is alleen de zichtbare kant van de kaart van toepassing. Als de zichtbare kant geen haste heeft, dan is het dus jammer maar helaas.
Is dat zo? Een permanent die entered zonder haste mag voor die turn nie aanvallen... maar hij entered wel met haste, alleen daarna flipt hij... Dus is het dan niet mogelijk dat hij wel gelijk mag, of denk ik nou zo verkeerd ?
Mooie kaart. Lijkt me prima in aggresieve decks.
Jammer alleen dat ze niet heel goed met multiples werkt. Gezien ze Haste verliezen als je ze wilt laten transformeren.
Super naast Immerwolf deze <3
Creature - Human Rogue Werewolf 3 / 2
Haste
At the beginning of each upkeep, if no spells were cast last turn, transform Geier Reach Bandit.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/8/2016
The abilities that transform a Werewolf back and forth look at the entire previous turn, even if the Werewolf with that ability wasn’t on the battlefield for some or all of that turn.
7/13/2016
For more information on double-faced cards, see the Shadows over Innistrad mechanics article (http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/shadows-over-innistrad-mechanics).
4/8/2016
If you control three Vildin-Pack Alphas and a Werewolf enters the battlefield under your control, you may transform it, transform it again, and transform it a third time.
4/8/2016
If a creature with haste transforms and no longer has haste on the same turn that it comes under your control, such as if you cast a Geier Reach Bandit when you already control a Vildin-Pack Alpha, it won’t be able to attack that turn.
4/8/2016
The abilities that transform a Werewolf back and forth look at the entire previous turn, even if the Werewolf with that ability wasn’t on the battlefield for some or all of that turn.
4/8/2016
To trigger the Werewolf’s back face’s transform ability, a single player must have cast two or more spells during the previous turn. If multiple players each cast just one spell during the previous turn, the ability won’t trigger.
Decktips