Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Eternal Masters (EMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Eternal Masters | 0,20 | 1,95 | ||
Eventide | 0,15 | 1,00 |
Prijs:
€ 0,20
FOIL
€ 1,95
Andere versie wel op voorraad.
Alleen als je een tweede Flame Jab in je graveyard hebt.
Op het moment dat hij gecast wordt ligt de Flame Jab op de stack, niet in de graveyard. Hij telt dus niet voor de Ascension.
10/1/2009 If you cast an instant or sorcery spell from your graveyard (due to an ability such as retrace, for example), Pyromancer Ascension's first ability won't trigger unless another card with the same name is in your graveyard. (Pyromancer Ascension rulings)
Als ik deze cast voor zn retrace, krijgt mijn Pyromancer Ascension dan een counter?
Ik doel ook niet op een burn shell. Maar een soort UR brew met flashback/retrace.
Na, denk nog steeds dat het een matige 2 kaarten combo is voor burn. Burn blijft gewoon het makkelijkst als het straight forward gewoon aleen burned.
Hmm deze werkt wel leuk met die rode enchantment uit innistrad Burning Vengeance. Ieder landje lategame een betere Lightning Bolt. Is misschien wel ok in nieuwe modern nu?
Sorcery
Flame Jab deals 1 damage to any target.
Retrace (You may cast this card from your graveyard by discarding a land card in addition to paying its other costs.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
Casting a card by using its retrace ability works just like casting any other spell, with two exceptions: You’re casting it from your graveyard rather than your hand, and you must discard a land card in addition to any other costs.
8/1/2008
A retrace card cast from your graveyard follows the normal timing rules for its card type.
8/1/2008
When a retrace card you cast from your graveyard resolves, fails to resolve, or is countered, it’s put back into your graveyard. You may use the retrace ability to cast it again.
8/1/2008
If the active player casts a spell that has retrace, that player may cast that card again after it resolves, before another player can remove the card from the graveyard. The active player has priority after the spell resolves, so they can immediately cast a new spell. Since casting a card with retrace from the graveyard moves that card onto the stack, no one else would have the chance to affect it while it’s still in the graveyard.
Decktips