Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Eternal Masters (EMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Eternal Masters | 0,75 | 19,95 | ||
Scourge | 1,50 | 14,95 |
Goed dat je het zelf gevonden hebt, maar voor volgende keer: deel het antwoord ook Want JIJ weet het nu, maar wellicht zijn er nu anderen die het zich nu afvragen.
oh laatmaar.. heb t al gezien weer
hela.. vroeger speelde ik een Eureka deck, als ik eerst hiermee aanval en daarna de eureka cast dan werkt hij nog wel voor de oppo of?
Wel leuk om iemand mee dood te slaan
Paar swords en slash of hamers erop XD
Als je geen combo speelt, speel je dit ding niet volgens mij
Hj's wel handig als jij met combo speelt. Verder ook niet echt voglens mij. Tuurlijk wel als de tegenstander met counter speelt, maar daar kan je ook omheen werken.
Echt een rete goede kaart lijkt me lekker tegen turbo-tresh
Hoewel onderstaande klopt moet je wel bedenken dat dit een triggered ability ("Whenever..."
Dit betekent dat zodra jij al je attackers hebt declared, dan gaat deze ability op de stack en dan kan je tegenstander alsnog reageren op die ability.
Het is inderdaad wél zo dat je deze kaart als een soort Silence kan gebruiken om je combo in de tweede mainphase te kunnen beschermen.
Ja, dat klopt. Het is het best om je combo's te beschermen. Evenals Vexing Shusher. ^^
Enige probleem met het gros van de instants in de post onder deze is dat ze alsnog gespeeld kunnen worden in reactie op de ability van xantic swarm. Misschien wat minder verassingen later, maar zoveel zal het voor de meeste van die instants niet uitmaken. Voor een combo is het veel belangrijker, de spells die ze moeten spelen zijn pas nuttig als jij spells speelt, niet tijdens de aanval waar er nog op de ability gereageerd kan worden.
Je tegenstander kan niets meer Lightning Bolten, om je aanval te verzwakken. Zelfde geld voor Terminate, Doom Blade, Burst Lightning en nog meer kaarten. Ook kan hij/zij geen verdedigende creatures meer oppompen met Giant Growth, geen creatures untappen om te blocken met To Arms!. En, inderdaad geen combo's stoppen, met Negate, Force of Will, Voidslime en alle andere counterspells. Hij kan geen creatures zwak maken met Snakeform, en ook niet weggooien met Unsummon of Into the Roil. En nog veel meer dingen niet.
Kortom, als je hiermee aanvalt, heb je voor de rest van de beurt, als je tegenstander graag instants gebruikt, (praktisch) vrij spel. =D
je valt hier mee aan, en in je 2e mainphase ga je je combo spelen die niet meer gecounterd kan worden!
Hoe dien ik deze kaart te gebruiken? Ik snap niet wat hij kan doen, behalve een Fog tegen houden.
Creature - Insect 0 / 1
Flying
Whenever Xantid Swarm attacks, defending player can't cast spells this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
The defending player may cast spells before Xantid Swarm’s triggered ability resolves.
6/8/2016
In a multiplayer game, only the player Xantid Swarm attacked is affected. Other defending players may cast spells.
Decktips