Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2016 (C16)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 0,20 | |||
Theros | 0,15 | 0,75 |
Veilig betalen met iDeal
Volgens mij heb je met Griselbrand ook een aardige combinatie op tafel. Moet je nog wel 8 leven hebben
Drogskol Reaver maakt een invinite combo... moet je het wel zelf onderbreken anders ga je deck black out
combo met Well of Lost Dreams. je raapt een kaart -> je krijgt een leven-> well triggert -> je betaalt mana. repeat
Ze zetten het er niet altijd bij (Affa Guard Hound bijvoorbeeld). Ik denk dat het vooral een kwestie is van hoeveel ruimte er nog over is op de kaart. Als hier bijvoorbeeld ook nog flavour tekst bij was geplaatsts, hadden ze de herinnering er misschien niet bijgezet wegens ruimtegebrek.
Op zich vind ik trample wel prima op een snel wendbaar beest passen. Hij is zo snel dat hij na zijn blocker gepakt te hebben ook nog even doorflitsts naar de tegenstander.
Het is maar hoe je het zelf aanvoelt hé.
Raar toch, dat ze bij enkele abilities er steevast de uitleg bijgeven en bij andere nooit meer. Ondertussen kent iedereen toch flash?
ik vind het wel meevallen. 2 toughness is gewoon niet al te veel, en de combinatie van flash met trample vind ik ook niet zo raar. Trample betekent niets anders dan dat de creature na het vechten met een tegenstander nog even door kan lopen naar de player als dat nodig is.
Heb jij eigenlijk ook iets met trample en double strike? Lijkt me wel lollig..
EDIT: ja 1 beest in heel magic.. leuke quizvraag
Ik vind het ook lichtjes bizar om flash en trample tezamen op een kaart te zetten, maar dat is misschien slechts een heel persoonlijk gevoel. Flash doet me denken aan een beest dat heel snel ter plaatse is, terwijl trample me net een ability lijkt voor een logge kanjer die traag maar zeker en onstopbaar doorwalst.
Met hexproof erbij had dit trouwens wel een echte baas geweest
Ja, ze proppen zoveel abbilities op kaartjes tegenwoordig. Het voelt allemaal zo gepushed. Dit ding was ook prima zonder trample of flash.
Ah joh, we gooien dit ding gewoon met handige dingen. hoe meer hoe normaler tegenwoordig.
Creature - Chimera 3 / 2
Flash
Flying, trample
Whenever you draw a card, you gain 1 life.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/15/2013
If you draw multiple cards, Horizon Chimera’s ability will trigger that many times. Each of these abilities will cause a separate life-gaining event.
Decktips