Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,75
Andere versie wel op voorraad.
Prima kaart met Fire Whip en Grafted Exoskeleton. Elke opponent 1x taggen, en vanaf dat moment krijgen ze allemaal elke beurt een poison counter.
zelfde cmc als Uncle Istvan.. geen idee maar als ik deze zie moet ik automatisch aan uncle denken, allebei totaal onspeelbaar maar wel leuk
best een nice Quote : Magic often masters those who cannot master it
Creature - Zombie 2 / 3
At the beginning of your upkeep, The Fallen deals 1 damage to each opponent and planeswalker it has dealt damage to this game.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
It stops damaging players and forgets which players it damaged when it leaves the battlefield.
9/16/2007
If The Fallen phases out and back in, it remembers which players it has dealt damage to this game.
9/16/2007
The Fallen’s ability causes it to deal damage only to opponents of its current controller. If The Fallen has dealt damage to you, and then you gain control of it, you won’t be damaged during your upkeep.
9/16/2007
The effect isn’t cumulative. When it resolves, The Fallen deals 1 damage to each opponent previously dealt damage by it, regardless of how many times The Fallen dealt damage to that opponent before.
Decktips