Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Vizkopa Guildmage

Serie: Iconic Masters (IMA)

Rarity: Uncommon Iconic Masters Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2013
 -
0,40    
Gatecrash
 -
0,25
 -
2,50
Iconic Masters
 -
0,25
 -
0,70
Vizkopa Guildmage | Iconic Masters

Prijs:

€ 0,25

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,70

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
8-3-2014 04:24:00

Hatred voor de win...

24-6-2013 01:45:00

Al die kaarten zijn triggered abilities op het krijgen en verliezen van life. Tussen tijds zal elke keer naar de life totals van de spelers gekeken worden en als er dan iemand op 0 of lager staat, dan verliest die speler.

Als het geen triggered abilities zouden zijn, dan zou de combi onmogelijk te stoppen zijn en zou de game meteen een draw worden.

Het zou anders zijn als de nighthawk first strike gehad zou hebben, dan krijgt hij namelijk life voordat jouw trample creature damage kan doen. Maar dat is niet het geval.

24-6-2013 01:41:00

Ik heb een vraagje over z'n tweede ability.

Dit was de situatie:
Ik val m'n tegenstander aan met een 24/20 creature met trample. M'n tegenstander heeft nog een Vizkopa Guildmage, een Vampire Nighthawk en Exquisite Blood liggen en heeft nog 3 mana. Mijn trample creature wordt geblockt door de Nighthawk en voor de damage wordt gedaan wordt de tweede ability van de Guildmage geactiveerd.
Nu brengt in de eerste instantie de trample genoeg damage om m'n tegenstander af te maken (komt op -18 om precies te zijn), maar de ability van de Guildmage wordt ook nog geactiveerd en komt op de stack.
Nu is mijn vraag, kom ik nog in de infinite loop waardoor ik verlies, of heeft mijn tegenstander verloren zodra hij op minder dan 0 leven uitkomt, ondanks dat er nog dingen op de stack liggen?

Bohr (41) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-1-2013 22:32:00

Dat is geen vissekop op totally lost, dat is Monsters Inc.

21-1-2013 23:29:00

Goede kaart en heel leuk combineerbeer met vele B/W kaarten zoals Exquisite Blood enzo. Maar ik begrijp Vizkopa niet helemaal, deze tovenaar heeft toch helemaal geen vissekop? Totally Lost daarentegen...

21-1-2013 20:16:00

Wat ik zei was geen infinite loop hea...

21-1-2013 20:14:00

er zijn al wel meer van die infinite loops.
leuke guildmage, in het juiste deck potentieel dodelijk, en een prima limited pick

21-1-2013 20:10:00

Nog een paar meer van dit soort kaarten en ik maak een EDH "life matters" deck maken .

21-1-2013 20:06:00

Hmm, ik bedenk me ineens hoe bizar het is om de tweede ability een stuk of drie keer te activeren. Goed, het kost je 9 mana, maar in edh moet dat lukken. Sangromancer er naast, boardwhipe, en gg .

21-1-2013 19:49:00

zwaar zieke kaart dit... samen met Angelic Skirmisher ff alles lifelink geven en met zijn 2e ability sowieso keiveel drainen... sick gewoon

Oracle

Creature - Human Wizard 2 / 2

1WB: Target creature gains lifelink until end of turn.
1WB: Whenever you gain life this turn, each opponent loses that much life.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

11/17/2017
Multiple instances of lifelink on the same creature are redundant.

11/17/2017
Each time Vizkopa Guildmage’s second ability resolves, a delayed triggered ability is created. Whenever you gain life that turn, each of those abilities will trigger. For example, if you activate the second ability twice, let those abilities resolve, then gain 2 life, each opponent will lose a total of 4 life.

11/17/2017
In a Two-Headed Giant game, Vizkopa Guildmage’s delayed triggered ability causes the opposing team to lose twice the life you gained.

Decktips