Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2018 (C18)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 0,35 | |||
Commander 2018 | 0,35 | |||
Gatecrash | 0,30 | 1,00 | ||
Prerelease Events | 0,60 |
Prijs:
€ 0,35
Andere versie wel op voorraad.
Raymond Swanland is echt een goede artiest Hij heeft ook bijvoorbeeld Caldera Hellion, Wurmcoil Engine, Bloodfire Expert Vengevine en Obsidian Fireheart getekend.
Ik hoop dat dit genoeg zegt:
Isn't Cycling just Channel? Isn't Reinforce just Channel? Isn't Transmute just Channel? Aren't instants and sorceries just Channel? I don't think Bloodrush is unoriginal; it's just that Channel was too broad.
denk aan Gempalm Incinerator. als je de kaart cycled dan doet hij wat en mag je een kaart pakken.
cycling when you cycle rubblehulk target attacking creature gets +X/+X, etc.
jammer dat er geen flavor tekst bij zit, de art is wel echt heel erg gaaf.
Bloodrush is eigenlijk meer hetzelfde als Channel (kamigawa-block)
Dat er een aantal cycling kaarten zijn die er een extra effect naast geven maakt cycling nog geen bloodrush. Cycling zelf is nog steeds alleen 'cost,discard : draw', en de meerderheid van de cycling kaarten geeft nog steeds alleen maar een kaart.
Als je Bloodrush en Cycling hetzelfde noemt omdat ze beiden met Discard werken kan je zo veel abilities hetzelfde noemen. Extort = Kicker, want het laat je extra mana voor je spell betalen.
"Bloodrush zorgt ervoor dat je een creature kan pompen zonder dat er gecounterd kan worden en cycling zorgt voor een nieuw kaartje."
Kijk dan eens naar Resounding Roar.
Ja, de oorspronkelijke cycling liet je discarden voor een nieuwe kaart. Maar als je even zoekt op die hele club "when you cycle" kaarten, dan zie je het latere cycling eigenlijk hetzelfde is als Bloodrush + een kaart pakken.
Cycling is niet beter maar compleet anders! Bloodrush zorgt ervoor dat je een creature kan pompen zonder dat er gecounterd kan worden (muv Stifle effecten) en cycling zorgt voor een nieuw kaartje.
Behalve dat de ability je een kaart laat discarden zijn er geen grote overeenkomsten.
Omdat bloodrush sprekend op cycling lijkt, maar dan zonder cantrip.
Waar valt überhaupt op te baseren dat Cycling beter zou zijn? Persoonlijke voorkeur? Het zijn gewoon twee verschillende abilities met verschillende doelen.
Ja maar dat zit niet in deze set. Zo kan je bij Evolve ook wel zeggen dat Undying beter was geweest.
cycling zou beter geweest zijn.
Creature - Elemental * / *
Rubblehulk's power and toughness are each equal to the number of lands you control.
Bloodrush - 1RG, Discard Rubblehulk: Target attacking creature gets +X/+X until end of turn, where X is the number of lands you control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/24/2013
The ability that defines Rubblehulk’s power and toughness works in all zones, not just the battlefield.
1/24/2013
If you activate Rubblehulk’s bloodrush ability, the value of X is the number of lands you control when that ability resolves.
Decktips