Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Horizons (MH1)
Serie | Normaal | Foil | ||
Modern Horizons | 4,95 | 24,95 | ||
Modern Horizons 1 Timeshifts | 0,01 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 24,95
Aangezien je hiermee om Blood Moon heen kan spelen gaat hij sowieso in Modern gespeeld worden.
Veelzijdig is deze kaart zeker Jense! En als aanvulling op Jacob, er is ook geen hond die 8 mana in een Chalice of the Void pompt. Ook wel rustgevend eigenlijk.
Z'n veelzijdigheid maakt hem IMO erg sterk. Of 'ie daadwerkelijk play gaat zien in Modern is een tweede, maar ik zou hem misschien wel spelen in Commander.
Force of Vigor kan ook van een geresolvde Blood Moon of Back to Basics afkomen. Dat kan een Hull Breach bv niet.
Hull Breach is wat mij betreft wel van een heel ander niveau. Twee kleuren mana nodig, geen mogelijkheid om m gratis te casten, geen instant en kan niet twee artifacts of twee enchantments slopen.
Dat daargelaten zie ik Force of Vigor inderdaad niet heel snel mainboard gespeeld worden. Wel een rete goede sideboard kaart.
Hull Breach is wel wat vergelijkbaar vind ik.
Situationeel een sterke kaart maar je haalt hem na een paar potjes toch uit je deck voor wat beters. Want soms is het te lang een dode kaart. Sideboard... dat misschien wel.
Helemaal mee eens, kaartnadeel is niet per definitie een probleem als het je helpt om een gamechanging threat te voorkomen of tempovoordeel op te doen. Force of Will is inderdaad zo sterk om die redenen en omdat het een hard counter is waarvoor je geen mana open hoeft te houden.
Bij deze kaart zie ik dat alleen nog niet zo... misschien in een formaat waar veel mana artifacts gespeeld worden zoals vintage?
Opponent T1: Underground Sea, Mox Ruby, Mox Sapphire, go
Jij: Sloopt beide moxen met een force of Vigor en neemt de beurt aan.
In theorie leuk, in praktijk narrow denk ik.
Ik snap je, zeker. Ik zou een Batterskull en een Jitte alleen kwalificeren als twee threats. Daarnaast is Force of Vigor casten met maar 1 target een keuze, ik bedoel, het hoeft niet.
Het ding is alleen natuurlijk wel dat er legio situationele redenen zijn om kaartnadeel een acceptabel offer te vinden. FoW bijvoorbeeld ruilt eigenlijk standaard 2 kaarten tegen 1 en staat toch behoorlijk hoog op de lijst van meest iconische kaarten.
Ik begrijp wat je bedoelt maar mijn definitie van "gratis" is toch een andere. 2 kaarten kost het je, en als er maar 1 artifact threat ligt is dat kaartnadeel en dus juist het tegenovergestelde van gratis.
Wat mij betreft is het altijd een goed idee om gratis een Batterskull en een Jitte te slopen.
Instant
If it's not your turn, you may exile a green card from your hand rather than pay this spell's mana cost.
Destroy up to two target artifacts and/or enchantments.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/14/2019
A land card doesn’t gain colors based on what mana it can tap for. Land cards have no mana cost, which normally makes them colorless cards.
Decktips