Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Nemesis (NMS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Amonkhet Invocations | 49,95 | |||
Eternal Masters | 1,95 | 24,95 | ||
Jace vs Chandra | 1,95 | |||
Nemesis | 3,50 | 74,95 |
Prijs:
€ 3,50
FOIL
€ 74,95
Hebben we nog meer van dit soort gratis dingetjes, net zoals Mental Misstep. En dan wel playbare, en niet die dingen als Foil.
Oh oke, sorry..
jaja ik snap dat hij in vintage en legacy mag -_-
Maar wist even niet zeker of modern ook reprints uit dual decks em gifts meetelde.
Niet dus
Even voor de duidelijk heid.
Hier mag hij wel in :
Legal in: Vintage, Legacy, Block
nee
mag deze nou in modern of niet?
Och...dat wist ik helemaal niet! Thanks for the info ^^
@Traildemon: Dat is dus volledig onwaar.
Als er Island wordt gezegd, dan wordt bedoeld een kaart met SUBTYPE Island.
Als ze een kaart met naam Island bedoelen, dan staat er "a card named Island" of iets in die trant.
Underground Sea is ook een Island en die is toch echt hartstikke nonbasic.
Als je alleen een basic Island zou mogen terughalen, dan staat er "basic Island"...
en trouwens, je kunt je non basic land niet redden ook al had je een legal target. Je mag alleen een Island (=basic) terug naar je hand nemen.
Nee, dat mag inderdaad helaas niet.
Je moet een legal target aanwijzen. Anders mag je hem in zijn geheel niet casten.
Is de volgende situatie mogelijk volgens de regels?
Opp speelt wasteland op mijn non basic land als reactie speel ik daze om zo het landje naar me hand te halen. Alleen heb ik verder gene target voor de counter. Mag ik hem dna wel spelen ?
T15 komt vaak zat voor bij decks als landstill.
verder ben ik het met je eens: deze, samen met FoW en mental misstep zijn gewoon hele goede counters omdat je geen mana hoeft open te houden en ik zou ze het liefste naast elkaar spelen.
dat ligt totaal aan het deck waar je tegen speelt.
En turn 15 in legacy? epische pot moet dat wezen dan.
Ja met een counter deck haal je dat wel maar daar speel je deze allebij in dus dat argument werkt ook niet echt lekker.
Maar goed als we het dus een beetje bekijken:
Turn 1: misstep iets beter dan daze.
turn 2: Daze beter dan misstep
turn 3: Daze beter dan misstep
Turn 4+: Misstep beter dan Daze.
Dat is mijn mening tenminste. Dan vind ik nog steeds niet echt dat de misstep een vervanging is meer een toevoeging ernaast. En daardoor blijft deze kaart ook gespeeld en dus de prijs even hoog.
Ik heb turn 15 liever een Mental Misstep vast dan een Daze... Late game doet Daze niets meer, Mental Misstep blijft goed.
mental misstep is leuk op beurt 1.
Daze vaak ook nog wel op beurt 2 of 3 of 4.
Instant
You may return an Island you control to its owner's hand rather than pay this spell's mana cost.
Counter target spell unless its controller pays 1.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
If another effect causes Daze to cost more, you must pay that additional cost even if you pay its alternative cost.
Decktips