Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Core Set 2020 (M20)
Serie | Normaal | Foil | ||
Core Set 2020 | 0,15 | 0,30 | ||
M12 | 0,15 | 0,40 | ||
M19 | 0,15 | 0,40 |
Hm, Ik weet niet... 'Destroy target land' is normaal , op common. + en uncommon maken om without niet te laten blocken? Lijkt me redelijk, maar of het bruikbaar is . Gaat in ieder geval niet mijn land destruction deck in.
Sorcery
Destroy target land. Creatures without flying can't block this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/12/2019
If the target land is an illegal target by the time Tectonic Rift tries to resolve, the spell doesn’t resolve. Creatures without flying will be able to block as normal. If the target is legal but not destroyed (most likely because it has indestructible), creatures without flying will be unable to block.
7/12/2019
Because it doesn’t modify the characteristics of creatures, Tectonic Rift can affect creatures that enter the battlefield or lose flying after the spell resolves, and it will stop affecting creatures that gain flying.
Decktips