Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M12 (M12)
Serie | Normaal | Foil | ||
Core Set 2020 | 0,15 | 0,30 | ||
M12 | 0,15 | 0,40 | ||
M19 | 0,15 | 0,40 |
Hm, Ik weet niet... 'Destroy target land' is normaal , op common. + en uncommon maken om without niet te laten blocken? Lijkt me redelijk, maar of het bruikbaar is . Gaat in ieder geval niet mijn land destruction deck in.
Sorcery
Destroy target land. Creatures without flying can't block this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/13/2018
If the land is an illegal target when Tectonic Rift tries to resolve, Tectonic Rift won’t resolve and none of its effects will happen. Creatures without flying will be able to block as normal.
7/13/2018
Because the second part of Tectonic Rift’s effect doesn’t change the characteristics of any permanents, the set of creatures affected by it is constantly updated. Creatures without flying that enter the battlefield later in the turn can’t block, and creatures that gain flying later in the turn can block.
Decktips