Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Lena, Selfless Champion

Serie: Jumpstart (JMP)

Rarity: Rare Jumpstart Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Jumpstart        
M19
 -
0,40
 -
0,80
Lena, Selfless Champion | Jumpstart

Prijs:

€ 0,00

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
24-9-2018 13:35:00

Kwam er min of meer toevallig op omdat beide in mijn knights commander deck zitten. En een Knight-Captain of Eos erbij zou het helemaal af hebben gemaakt.

24-9-2018 12:03:00

Leuk gevonden!

24-9-2018 11:44:00

Erg leuke kaart in combinatie met Gift of Immortality. Levert best aardig wat tijdens op omdat ze zichzelf altijd kan opofferen. Nadeel is wel dat de Gift niet tegelijk met Lena terugkomt zodat ze even niet beschermt is.

Oracle

Legendary Creature - Human Knight 3 / 3

When Lena, Selfless Champion enters the battlefield, create a 1/1 white Soldier creature token for each nontoken creature you control.
Sacrifice Lena: Creatures you control with power less than Lena's power gain indestructible until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/13/2018
The number of nontoken creatures you control is counted only as Lena’s first ability resolves. If Lena is still on the battlefield (and not somehow a token), it will count itself.

7/13/2018
To determine which creatures gain indestructible while resolving Lena’s last ability, use Lena’s power as it last existed on the battlefield.

7/13/2018
Lena’s last ability affects only creatures you control with the appropriate power at the time it resolves. Creatures you begin to control later in the turn won’t gain indestructible, and a creature you control whose power increases later in the turn won’t lose indestructible.

Decktips