Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 4,95
3 level 1-4 Hedron-Field Purists ernaast en je creatures en jezelf zullen geen damage meer krijgen
Battletide Alchemist + 2 random andere clerics voor damage aan jezelf
Ja.
Anders zou er expliciet bij staan dat hij alleen voor jou geldt.
telt deze kaart ook voor je tegenstander(s) ?
Dat mag iedereen zelf kiezen. Als meerdere replacement effects proberen te veranderen hoe een object beïnvloed wordt mag de controller van dat object kiezen in welke volgorde je ze toepast.
Voorbeeld 1:
Piet krijgt een Lava Axe naar zijn hoofd gegooid. Zowel Presence als Furnace willen deze damage vervangen. Piet mag kiezen wat er als eerst toegepast wordt:
Optie A - Furnace Of Rath wordt eerst toegepast en verdubbelt de schade naar 10. Vervolgens wordt Divine Presence toegepast} en wordt de 10 damage gereduceert tot 3.
Optie B - Divine Presence wordt eerst toegepast en reduceert de schade tot 3. Vervolgens wordt Furnace Of Rath toegepast en verdubbelt de schade naar 6.
Voorbeeld 2:
Piet krijgt een Lava Spike naar zijn hoofd geslingerd. Bij 3 of minder damage is er geen keuze, omdat Divine Presence pas probeert te werken bij 4+ damage.
Furnace Of Rath wordt toegepast en verdubbelt de schade naar 6. Divine Presence is nu wel geïnteresseerd en reduceert de schade tot 3.
616. Interaction of Replacement and/or Prevention Effects
616.1. If two or more replacement and/or prevention effects are attempting to modify the way an event affects an object or player, the affected object's controller (or its owner if it has no controller) or the affected player chooses one to apply, following the steps listed below. If two or more players have to make these choices at the same time, choices are made in APNAP order (see rule 101.4).
Oeh! Combo met Callous Giant!
Enne... Hoe werkt deze in combinatie met Furnace Of Rath? Doet ie dan 3 of 6 damage?
Weet jij nog een paar witten kaarten die ik hier in dit deck kan doen?
Het werkt wel alleen, wil ik er meer wit in + wat moet eruit?
Ze doen allemaal maar 3 damage. Op een beestje als het blocked, of op de speler als het doorkomt.
Als je met 10 beesten van 5/5 aanvalt, word die schade dan van elk beest nog maar 3?
Telt dat ook al bij het blocken??
Ok, bedankt
Dan ben ik vorige keer bedrogen, hij zei als ik meer dan 4 schade deed dat ik er dan 3 terug kreeg
Als iets 4 of meer schade doet word het ipv daarvan 3.
Kan iemand mij nog een haarfijn uitleggen wat {=divine pressence} nou precies doet?
Vergeet het altijd van deze kaart
Enchantment
If a source would deal 4 or more damage to a permanent or player, that source deals 3 damage to that permanent or player instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
This is not preventing damage since it does not use the word “prevent”. It is a replacement.
Decktips