Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Legends (CMR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2020 | 1,00 | |||
Commander Legends | 0,35 | |||
Shadows over Innistrad | 1,25 | 2,95 |
Prijs:
€ 0,35
Dat zou op zich wel fijn zijn (in het kader van consistentie), want dan werkt het hetzelfde als Concerted Effort.
Het schijnt gewoon een vorm van Hexproof te zijn (net zoals als Protections allemaal Protections zijn), dus Odric met Knight of Grace geeft al je beesten Hexproof from Black.
Voor zover ik weet komt er geen rules update op dit gebied en aangezien 'hexproof from black' wat anders is en doet dan 'hexproof' zou het voor mij het meest logische zijn dat je beesten dan geen hexproof krijgen.
Hoe gaat dat net met Knight of Grace ? Krijgen je beesten hexproof of hexproof from black, of niets omdat het iets heel nieuws is?
Ik draai deze sjaak in EDH als 1 van de 99, maar das toch leuk. Lekker opzoeken met een tutor en dan in een vol bord droppen met vervelende dingen als: Akroma, Angel of Wrath, Tariel, Reckoner of Souls, Gisela, the Broken Blade, Aurelia, the Warleader en Queen Marchesa
Lekker in een puresteel artifact deck met Sword of Vengeance
Heeft wel veel keuzes zeg! Alleen al deathtouch, flying, hexproof, indestructible, lifelink en vigelance zijn bij elkaar toch erg ...hoe zou ik het noemen... heftig! In een deck met bijvoorbeeld Wurmcoil EngineAvacyn, Angel of Hope Baneslayer Angel Geist of Saint Traft Akroma, Angel of Wrath kan het nog leuk worden... of heel naar, als je aan de andere kant van de tafel zit (-:
Concerted Effort op een stokje, met wat aanvullende dingen zoals skulk.
Hoera, Triggerfinger is terug!
Legendary Creature - Human Soldier 3 / 3
At the beginning of each combat, creatures you control gain first strike until end of turn if a creature you control has first strike. The same is true for flying, deathtouch, double strike, haste, hexproof, indestructible, lifelink, menace, reach, skulk, trample, and vigilance.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2020-01-24 - wotc
If one of those creatures has one or more variants of the listed keywords (for example, hexproof from white), creatures you control gain those specific variants.
2016-04-08 - wotc
Odric's ability triggers at the beginning of each combat, not just combat on your turn, whether or not any creatures you control have any of the listed abilities. If a creature gains one of the listed abilities before Odric's triggered ability resolves, perhaps due to another ability that triggered at the beginning of combat, then creatures you control will gain that ability.
2016-04-08 - wotc
The set of creatures affected by Odric's ability and how they are affected is determined as the ability resolves. Creatures you begin to control later in the turn won't gain any abilities or cause creatures to gain new abilities, and the abilities gained won't change even if every creature that normally had the abilities leaves the battlefield.
2016-04-08 - wotc
Multiple instances of any of the abilities Odric can grant your creatures are redundant.
Decktips