Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Slayers’ Stronghold

Serie: Commander Legends (CMR)

Rarity: Rare Commander Legends Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Avacyn Restored
 8
0,50
 -
3,95
Commander 2021
 -
0,40    
Commander Legends
 -
0,40    
Slayers’ Stronghold | Commander Legends

Prijs:

€ 0,40

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
15-2-2013 12:53:00

Sure, maar late game is dat meestal niet het belangrijkste probleem. Dat zie ik meer als midgame handigheid.

15-2-2013 12:38:00

@ LotZ : Maar Totally Lost haalt wel blockers weg bijvoorbeeld of nare Propaganda-achtige dingen

15-2-2013 12:09:00

Een grootste probleem van control bleek o.a Dreg Mangler, puur en alleen omdat deze Haste heeft. In de eigen beurten hebben ze genoeg om te swipen of te ringen, maar weinig op instant speed. Daarom is control er naar een tijdje achter gekomen dat Alchemist’s Refuge ook wel goed werkt.

Tegen control blijft deze toch wel goed.

15-2-2013 11:58:00

Dat lijkt me niet. Het kost je een beurt om je tegenstander een beurt terug te zetten; leuk, maar weinig echte vooruitgang.

Slayers’ Strongholds haste geven kan late game zorgen dat jouw creatures meteen damage doen voordat je tegenstander een antwoord kan pakken/spelen. (Voornamelijk handig in control vs control schat ik.)

15-2-2013 11:44:00

Volgens mij kan zelfs Totally Lost misschien late game een eventuele win veroorzaken

15-2-2013 11:42:00

Late game kan het een win voor je binnen slepen.

15-2-2013 07:59:00

Vaak wel, maar als je het kan betalen kan het wel erg handig zijn.

15-2-2013 02:51:00

de vigilance is goed, de haste is een beetje zonde.
je moet 3 land openhouden in totaal om het beest dat je dan cast ook haste te geven.
het werkt wel, maar met deze meta is dat veeels te sloom.

23-1-2013 00:14:00

Je kunt eerder genoeg creatures het veld insturen met de haste en veiliger met meer dingen aanvallen en toch blockers 'achterhouden' met de vigilance lijkt me, plus het is mooi on-colour, maar echt briljante synergie zie ik verder ook niet

22-1-2013 23:55:00

De enige synergie die ik eventueel zie is de Haste, maar dat noem ik niet echt synergie...of bedoel je iets anders?

22-1-2013 20:56:00

Goede synergie met battalion.

Oracle

Land 

T: Add C.
RW, T: Target creature gets +2/+0 and gains vigilance and haste until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips