Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Legends (CMR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 0,40 | |||
Commander 2021 | 0,40 | |||
Commander Anthology II | 0,40 | |||
Commander Legends | 0,40 | |||
Eventide | 0,50 | 5,95 |
Veilig betalen met iDeal
5 voor het Verdant Sun’s Avatar neerleggen. (want hij triggered op zijn eigen enteren.)
5+5 voor het maken van de copy. (Aangezien beide dino's daar op triggeren) .
Als je Verdant Sun’s Avatar neerlegt en daarna deze kopieert, Hoe veel leven krijg je dan ?
+1/+1 counters worden niet mee gekopieerd, dus nee, het kopie blijft dan niet leven. (ik ga er vanuit dat je zoiets als Protean Hydra of Genesis Hydra bedoelt)
als je een copy of target hydra met x mana copy maakt blijft hij dan leven ?
Aangepast!
Regels bij dit kaartje moeten nog aangepast worden in verband met (niet meer zo) nieuwe Legendary rule.
Hehe, die flavour text.
Is goed speelbaar in de Vigilance format.
@SVO:
ik las net: een Serra Angel met flying en vintage...
wait... what!?
Ook grappig dat je deze kan gebruiken als een legendary creature killer.
Ik snap
Wat Xander zei...
Je voorbeeld met Eradicate komt vanwege het volgende.
Hij zegt "Exile target nonblack CREATURE."
Maar vervolgens "Search its controller's graveyard, hand, and library for all CARDS with the same name as that creature and exile them."
Met andere woorden, je target een creature. Maar vervolgens gaat hij zoeken naar *kaarten* met dezelfde naam. Als er verder geen beperking staat, is die er ook niet.
Anders had er bijvoorbeeld "all creature cards with the same name" gestaan.
Ja, je kopieert abilities (want je kopieert de tekst op de kaart).
Maar je kopieert NIET het feit dat ze geactiveerd zijn.
Dus je kopieert wel de ability van Treetop Village, maar niet dat hij geactiveerd is, dus is de gekopieerde versie nog gewoon een landje en geen creature.
Je kopieert ALLEEN de tekst op de kaart en eventuele andere kopieer-effecten. Verder niks.
Ja ligt eraan hoe je het opvat.
Als je de swamp target omdat het een creature is en jefiltert ze uit zn deck dan kom je met het punt dat het in zijn deck geen creatures zijn terwijl je die wel target op het battlefield.
Als je met deze kaart een creature target dan word het een copie van het creature en neemt het tog ook zn abilitys over? als je een Serra Angel hiermee target dan heeft die tog ook flying en vintage.
Dus waarom als je een village kopieert kopieer je dan niet die abbility ermee??? dat bedoel ik er mee te zeggen.... ik vind het nogal krom...
(als het zo is is het zo natuurlijk. maar wil de regels altijd wel 100% weten!)
Sorcery
Create a token that's a copy of target creature.
Retrace (You may cast this card from your graveyard by discarding a land card in addition to paying its other costs.)
Vraag: Vraag: Wat gebeurt er als ik een Legendary Creature, zoals Malfegor, kopieer?
Antwoord: Het token is een exacte kopie van wat op de kaart geschreven staat, plus eventuele andere kopieereffecten (die er in dit geval niet zijn). Je krijgt dus een exacte kopie van Malfegor, en je token is daardoor ook Legendary.
Als jij nu meerdere Malfegors controlt gaat de legend rule in werking en moet je er eentje kiezen om te houden, terwijl de rest van jouw Malfegors de graveyard ingaat. Het token is nog wel het spel in gekomen, dus zijn enter the battlefield trigger gaat nog wel af, ook als je hem dood laat gaan. (En laat jou je hand discarden en je tegenstanders creatures sacrificen).
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2008-08-01 - wotc
Casting a card by using its retrace ability works just like casting any other spell, with two exceptions: You're casting it from your graveyard rather than your hand, and you must discard a land card in addition to any other costs.
2008-08-01 - wotc
A retrace card cast from your graveyard follows the normal timing rules for its card type.
2008-08-01 - wotc
When a retrace card you cast from your graveyard resolves, fails to resolve, or is countered, it's put back into your graveyard. You may use the retrace ability to cast it again.
2008-08-01 - wotc
If the active player casts a spell that has retrace, that player may cast that card again after it resolves, before another player can remove the card from the graveyard. The active player has priority after the spell resolves, so they can immediately cast a new spell. Since casting a card with retrace from the graveyard moves that card onto the stack, no one else would have the chance to affect it while it's still in the graveyard.
2008-08-01 - wotc
As the token is created, it checks the printed values of the creature it's copying - or, if that creature is itself a token, the original characteristics of that token as stated by the effect that put it onto the battlefield - as well as any copy effects that have been applied to it. It won't copy counters on the creature, nor will it copy other effects that have changed the creature's power, toughness, types, color, or so on.
Decktips