Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,75
Jaren '90 waren juist de creatiefste jaren van de magic designers, en als het waar is dat het vergroten van spelplezier destijds geen prioriteit had, is dat per ongeluk toch bijzonder goed gelukt. De afgelopen 10 jaar zijn we doodgegooid met honderden nieuwe mechanieken en abilities die op mij veel meer de indruk maken van "omdat het kan" of zelfs meer "omdat het moet", zonder dat het mijn spelplezier vergroot. Integendeel.
Prison decks waren vroegah wel een ding. Beetje Winter Orb-Icy Manipulatoridee.
Toen ze dit soort kaarten uitbrachten waren de Wizards designers nog meer van "hee omdat het kan" en niet echt van "hoe kunnen we het speelplezier vergroten".
Miljaar Geniaal
Zo voel ik me ook altijd als ik een dikke pot magie bedrijf
Promofilmpje van Wizards
Wat is dat nou weer voor iets faals.
Kijk, zo als hier speel je deze kaart!
Enchantment
Whenever a permanent becomes tapped, put a wind counter on it.
If a permanent with a wind counter on it would untap during its controller's untap step, remove all wind counters from it instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2009
During your untap step, first you determine which of your permanents will untap, then you untap them. If you control a permanent that says “You may choose not to untap [this permanent] during your untap step” and you decide not to untap it, no wind counters will be removed from it because it wouldn’t untap. The same is true for a permanent you control that wouldn’t untap due to a spell or ability (such as the one from Barl’s Cage).
Decktips