Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 1,95
Dit gaat rap met een Contagion Engine ernaast.
De fuse counters hebben zelf geen ability, dat heeft de Bomb Squad. Als Bomb Squad removed wordt, doen ze dus niks.
Gaan de fuse counters gewoon door met branden, ook al is de Bomb Squad van het speelveld verwijderd? Of zijn het dan 'domme' counters geworden?
Waarschijnlijk wil hij hem in zijn collectie als "Chinees" neerzetten, maar is er iets fout gegaan..
Ja, hoelang is een chinees... Misschien iets meer duidelijkheid?
is chinees
Als je van de Goblin Bomb een creature maakt, kun je met de Bomb Squad er inderdaad fuse counters opleggen. Let wel dat als je 4 fuse counters erop hebt, de ability van de Squad triggert. Je zult dus in reactie daarop de 5e counter erop moeten leggen, anders kom je nooit aan de 5.
De Goblin Bomb is geen creature dus ze doen niet zoveel met elkaar
edit nadat ik hier een artefact van hebt gemaakt en vervolgens geanimate?
hoe werkt deze als ik Goblin Bomb heb liggen?
Creature - Dwarf 1 / 1
T: Put a fuse counter on target creature.
At the beginning of your upkeep, put a fuse counter on each creature with a fuse counter on it.
Whenever a creature has four or more fuse counters on it, remove all fuse counters from it and destroy it. That creature deals 4 damage to its controller.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If the creature regenerates, the fuse counters are still removed and the four damage is still dealt.
10/4/2004
If there are two Bomb Squads on the battlefield when a creature ends up with 4 or more fuse counters, both Bomb Squad abilities will trigger causing 4 damage each even though the first to resolve will destroy the creature.
Decktips