Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 6,95 | 24,95 |
Atraxa, Praetors’ Voice is vrij populair als commander, en deze is best wel goed icm Atraxa en planeswalkers.
Wat is er gebeurt met de prijs.. hij is leuk, maar 8?!
Correct.
dus dan zit er geen +1 en geen -1 counter op als er maar 1 +1 counter op zou zitten? dan kun je niet proliferaten dus?
Als je een -1/-1 counter gooit op Swarm of Bloodflies (met twee +1/+1 counters erop), dan worden een +1/+1 counter en de -1/-1 counter tegen elkaar weg gestreept op het moment dat state-based actions gecheckt worden, en houdt hij nog één +1/+1 counter over.
Als je echter een -1/-1 counter gooit op Arcbound Worker (met één +1/+1 counter erop), dan gaat hij daardoor dood en lukt het niet meer om counters tegen elkaar weg te strepen. Hij is dan dus doodgegaan met een -1/-1 counter en een +1/+1 counter erop, waardoor je voor de Modular trigger dus nog steeds een +1/+1 counter op een ander artifact creature mag leggen. (En persist of undying geven in deze situatie zou weinig zin hebben, aangezien die niet triggeren doordat er een -1/-1 counter en een +1/+1 counter op ligt.)
hoe zit het ook alweer met +1/+1 counters? ik heb een beestje met plus +1 counters en hij gooit met zijn engine een -1/-1 counter op dat beestje. wordt het opgeheven of zitten er dan beide counters op? een -1 en +1?
Vergeet Doubling Season en Gilder Bairn niet!
tnx ^^
Eh.. Clockspinning heb je. Verder weet ik het zo 123 niet uit mijn hoofd.
Cool, zijn er ook nog andere kaarten die loyalty counters maken ?
Je kan inderdaad ook Planeswalkers prolifiraten.
Klopt het dat deze dus heel snel de ultimate van planeswalkers kan activeren ?
In de reminder tekst staat niet het woord 'target' maar 'choose any number of'. Dus als dit ook de rule tekst is (wat vaak wel zo is) dan target proliferate dus niet.
Nee, proliferate target niet.
Even een check,
De abilit each creature hoeft niet te targeten, maar voor proliferate target je wel altijd lijkt me toch? (dit ivm hexproof en shroud)
Alvast bedankt!
Ruud
Artifact
When Contagion Engine enters the battlefield, put a -1/-1 counter on each creature target player controls.
4, T: Proliferate, then proliferate again. (You choose any number of permanents and/or players with counters on them, then give each another counter of a kind already there. Then do it again.)
Vraag: Hoe werkt proliferate?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
You can choose any player that has a counter, including yourself.
1/1/2011
You can choose any permanent that has a counter, including ones controlled by opponents. You can’t choose cards in any zone other than the battlefield, even if they have counters on them, such as suspended cards or a Lightning Storm on the stack.
1/1/2011
You don’t have to choose every permanent or player that has a counter, only the ones you want to add another counter to. Since “any number” includes zero, you don’t have to choose any permanents at all, and you don’t have to choose any players at all.
1/1/2011
If a permanent chosen this way has multiple kinds of counters on it, only a single new counter is put on that permanent.
1/1/2011
Players can respond to the spell or ability whose effect includes proliferating. Once that spell or ability starts to resolve, however, and its controller chooses which permanents and players will get new counters, it’s too late for anyone to respond.
1/1/2011
As Contagion Engine’s activated ability resolves, you’ll complete an entire proliferate action, then you’ll complete a second proliferate action. You may choose different players and/or permanents, or different counters on those permanents, when you proliferate the second time.
1/1/2011
Players can’t respond between the first and the second proliferate actions.
Decktips