Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,00
Tja, daar zit wel iets in.
Als je WWWW open houdt heeft hij wel bolt-insurance.
Hoewel “dies to removal” inmiddels wat cliché is is het een argument dat vaak weldegelijk stand houdt, gelet op het huidige power level van Magic. Een beest dat niet meteen iets doet zodra het de battlefield raakt is tegenwoordig vaak gewoon niet meer goed genoeg. Het argument wordt wat mij betreft nog wat sterker als reactie op “Probeer daar maar eens vanaf te komen.”
Dies to removal!
Pacifism entered the chat.
Terror left the chat
Deze speel je natuurlijk met Absolute Grace!
Terror entered the chat
Door de banding is deze nog wel leuk. Je assigned dan alle damage op deze en boost vervolgens zijn toughness zodat hij het overleeft. (In omgekeerde volgorde, natuurlijk.)
Probeer daar maar eens vanaf te komen.
Craprares zijn van alle tijden ...
Blasted amateurs!
Samen in een beroerd Ice Age deck met Mercenaries, die ook rare is
Bovendien past de perfecte uitbalancering van deze rare ook wel redelijk in de Ice Age sfeer, omdat deze kaart vrij beroerd is.
Colorpie-technisch gezien is het wel passend dat een toughness boost een meer witte aangelegenheid is dan een power boost.
Kan best zijn maarre... ik hoop dat het niet zo diep is daaronder, want dit randje is wel erg dun!
En men heeft er blijkbaar lang over na gedacht dat +1/+0 1W moet kosten, en +0/+2 WW. Apart.
Random kaart.
Was dit niet de voorkant van een booster?
Creature - Human Knight 1 / 1
Banding (Any creatures with banding, and up to one without, can attack in a band. Bands are blocked as a group. If any creatures with banding you control are blocking or being blocked by a creature, you divide that creature's combat damage, not its controller, among any of the creatures it's being blocked by or is blocking.)
1W: Kjeldoran Knight gets +1/+0 until end of turn.
WW: Kjeldoran Knight gets +0/+2 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2008
If a creature with banding attacks, it can team up with any number of other attacking creatures with banding (and up to one nonbanding creature) and attack as a unit called a “band.” The band can be blocked by any creature that could block a single creature in the band. Blocking any creature in a band blocks the entire band. If a creature with banding is blocked, the attacking player chooses how the blockers’ damage is assigned.
10/1/2008
A maximum of one nonbanding creature can join an attacking band no matter how many creatures with banding are in it.
10/1/2008
Creatures in the same band must all attack the same player or planeswalker.
10/1/2009
If a creature in combat has banding, its controller assigns damage for creatures blocking or blocked by it. That player can ignore the damage assignment order when making this assignment.
Decktips