Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Chronicles (CHR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Chronicles | 0,15 | |||
Italian Legends | 0,25 | |||
Legends | 0,40 |
Prijs:
€ 0,15
Andere versie wel op voorraad.
Bedankt, Magnus, you savedd the day.
Trample betekent dat je lethal damage aan een creature moet assignen en je daarna de rest door mag laten gaan op de tegenstander. De Wall heeft 1 toughness, dus je moet minimaal 1 damage assignen. Dat die prevented wordt, maakt niet uit. Dus inderdaad kun je 10 damage door laten gaan.
Als Wall of Vapor een Darksteel Colossus blokt, komt er dan nog 10 door wordt alles geblokt.
Tussen Fog Bank en Darksteel Myr is het maar net wat voor een deck je hebt denk ik. De ene vliegt, en andere niet. De ene zal geen damage krijgen maar wel weer doodgaan aan removal terwijl de Myr dat niet doet.
Ligt denk ik helemaal aan je deck. Fog Bank en Darksteel Myr gaan wel meer gelijk op dan Wall of Vapor en Darksteel Myr.
De Myr lijkt me inderdaad wel beter. Ook beter dan Fog Bank?
Deze is 1 mana meer en kan je niet in ieder deck spelen. Ondanks dat hierbij Lifelink niet triggered, lijkt me de Darksteel Myr beter, omdat hij gewoon beter splashbaar is en niet dood gaat aan een Terminate ofzo.
Darksteel Myr kan niet tegen infect.
Deze wel (als het om combat damage gaat).
hmm discussiestarter
wie vind deze beter dan de 0/1 indestructable myr voor 3 mana...
deze prevent dmg.. dus lifelink en dergelijke effecten werken niet.
hij kan wel nog geShocked worden..
Creature - Wall 0 / 1
Defender (This creature can't attack.)
Prevent all damage that would be dealt to Wall of Vapor by creatures it's blocking.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips