Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Wat grappig, ik zie nu pas dat deze kaart voor altijd haste geeft, niet tot end of turn. Was me nooit opgevallen.
Ik weet dat het in veel gevallen niks uitmaakt maar er zijn volgens mij nog wel grappige synergien mee te maken. Ik zat te denken aan Odric, Lunarch Marshal, Majestic Myriarch en andere kaarten die kijken naar keywords.
-cmc
-flavor
-tech
Polar Kraken enters the battlefield tapped. Dus je hebt geen zak aan de Haste van deze Hall
Maar waarom zou je die Kraken kiezen als je ook Darksteel Colossus kunt spelen?
Kun je beter kiezen voor die andere Kraken, Polar Kraken. 11/11 trample haste is best kinky voor blauw. En die upkeep maakt ook geen zak uit, als je iemand er in 2/3 beurten mee doodbost.
Suspend is een ability en geen creature spell. Echter, alle creatures die via suspend in het spel komen krijgen automatisch haste dus je hebt het niet eens nodig bij suspend. zie bijvoorbeeld maar de reminder text van Durkwood Baloth
Wat nou als ik de mana gebruik op Deep-Sea Kraken's Suspend cost?
Legendary Land
Hall of the Bandit Lord enters the battlefield tapped.
T, Pay 3 life: Add C. If that mana is spent on a creature spell, it gains haste.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
The creature has haste if the mana is spent to cover any cost of the spell, even an additional cost.
12/1/2004
The effect that grants haste doesn’t wear off at end of turn.
Decktips