Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Genju of the Fields

Serie: Betrayers (BOK)

Rarity: Uncommon Betrayers Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Betrayers
 5
0,20
 2
3,95
Genju of the Fields | Betrayers

 Op voorraad 

€ 0,20 (5x)

 Kopen

FOIL 

€ 3,95 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-4-2013 18:42:00

Je bent niet je equipment kwijt, maar je Plains.

Je equipment blijft unattached op de battlefield achter. Die valt er namelijk vanaf omdat hij niet meer aan een legal permanent (een creature) ge-attached is. Daardoor triggert hij en moet je je Plains sacrificen.

14-4-2013 17:18:00

kwijt.

14-4-2013 17:11:00

Als ik mijn plains enchant, een2/5 Spirit creature van maak, en deze vervolgens equip met bv een Grafted Exoskeleton, ben ik dan mijn equipment kwijt aan het einde van mijn turn?
Of blijft de equipment attached aan mijn plains?

Oracle

Enchantment - Aura 

Enchant Plains
2: Until end of turn, enchanted Plains becomes a 2/5 white Spirit creature with "Whenever this creature deals damage, its controller gains that much life." It's still a land.
When enchanted Plains is put into a graveyard, you may return Genju of the Fields from your graveyard to your hand.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/1/2005
When activated multiple times, it will have the triggered ability multiple times. When the animated Plains deals damage, the ability will trigger once for each copy of the ability. If, for example, you activate the ability three times, the Plains will deal two damage, and you’ll gain six life.

8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.

10/1/2009
Activating the ability that turns it into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to a specific number. However, any effect that raises or lowers power and/or toughness (such as the effect created by Giant Growth, Glorious Anthem, or a +1/+1 counter) will continue to apply.

Decktips