Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 9th Edition (9ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
6th Edition | 1,50 | |||
9th Edition | 1,95 | 9,95 | ||
Portal I | 9,95 | |||
Starter 1999 | 3,95 | |||
Visions | 1,95 |
Wow, zo lang als ik weet was deze geen drol waard en Azusa, Lost but Seeking leek me ook veel sterker. Ik vond hem nog wel geinig met Mana Breach o.a. maar heb er verder geloof ik weinig mee gedaan.
Deze kaart deed het bij mij in casual altijd al goed, vooral met Horn of Greed en Early Harvest (oh yeah!).
Kaarten waarmee extra landen gespeeld kunnen worden zijn meestal wel goede kaarten.
Fijn.
Alleen in Modern
Heb het gelezen, maar wordt ie nu alleen gebanned in Modern of ook in Legacy en/of Vintage?
Apart dat zo'n op het oog niet zo'n enorm boeiende kaart zo desastreus kan zijn. Maarja, dat heet combo natuurlijk. Deze knaap gaat al sinds '96 mee en is nu pas een killer gebleken.
Summer Bloom is vanaf 22 januari gebanned, wat mij betreft zijn de redenen ervoor prima.
Bron: hier
en speel Hive Mind en Pact of Negation voor de win.
Dat kan hard gaan.
Beurt 1: Forest, Amulet of Vigor
Beurt 2: Amulet of Vigor, Simic Growth Chamber, haal uit het landje voordat hij zichzelf bouncet, cast Summer Bloom, haal nog drie keer het Simic Growth Chamber trucje uit voor in totaal 7 keer in je mana pool, en speel Genesis Wave voor X=11.
@Justen:
Amulet of Vigor zorgt ervoor dat dit geintje werkt.
Speel Growth Chamber.
- Trigger van Growth Chamber gaat op de stack.
- Tap Growth Chamber in response op de trigger, en haal de Chamber vervolgens terug naar je hand.
Dit geeft je , en dit kan je dus zo een paar keer herhalen dankzij Bloom.
Met meerdere Amulets kan je zelfs meer mana uit een enkel landje halen.
1 Speel Chamber.
2 Amulet A, B, C triggeren, je resolved de A trigger.
3 Tap Chamber voor UG
4 Resolve de B trigger.
5 Tap Chamber voor UG
6 Resolve de C trigger
7 Tap Chamber voor UG
8 Return Chamber terug naar je hand.
Hoezo is dat überhaupt mogelijk? Als je Simic Growth Chamber speelt, word je gedwongen om hemzelf terug op je hand te nemen zonder hem te kunnen tappen. Immers, je hebt geen andere landjes liggen die je terug kunt nemen op je hand.
Ik zie het nu, ja. Je speelt hem gewoon 4 keer.
Ik raakte waarschijnlijk in de war van het feit dat je hem eerst karoo landje noemt en daarna growth chamber. Niets mis mee natuurlijk, ik moet gewoon opletten als ik iets tracht te corrigeren
Dat doet de Simic Growth Chamber al die er wel tussen staat
Dan moet die ene random kaart wel "random karoo landje dat produceert" zijn. Verder is dat wel een afgrijselijke win inderdaad
Het kan nog sneller:
Hand: Simian Spirit Guide Amulet of Vigor Summer Bloom Simic Growth Chamber Hive Mind Summoner’s Pact 1 random kaart
1. Exile Simian Spirit Guide, cast Amulet of Vigor
2. Speel t karoo landje, untap maak mana cast Summer Bloom speel de growth chamber 3x maakt 6 mana,
3. Cast Hive Mind cast Summoner’s Pact hive mind maakt copie voor opponent, Geef de beurt door en win
Sorcery
You may play up to three additional lands this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
10/4/2004
This spell increases the number of lands you can play in a turn. The land cards are played as you would normally play lands.
Decktips