Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Beta (LEB)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 0,40 | |||
5th Edition | 0,50 | |||
Alpha | 14,95 | |||
Asian BB 4th | 1,00 | |||
Beta | 14,95 | |||
Oversized Cards | ||||
Revised | 1,50 | |||
Unlimited | 1,50 |
Prijs:
€ 14,95
Leuk met Swiftfoot Boots en Darksteel Plate
Dacht het niet, later is de wording vaak verandert naar controller. Zeg ik zo uit mijn hoofd op dit late tijdstip
Zijn er nog meer kaarten die op deze wijze met de owner interacteren, zelfs als ze van controll wisselen?
Ik wist wel dat je andere cop: kleuren nodig had, mr kaarten als terror was ik even vergeten .
Oke, bedankt.
En Terminate of iets dergelijks werkt nog.
Nee hoor, als je circles van alle kleuren hebt, ben je er nog niet. Om te beginnen zou je dan ook nog Circle of Protection: Artifacts en Rune of Protection: Lands moeten gebruiken, en dan nog. Non-artifact, non-land colorless damage houd je nog niet tegen.
Niet echt.
1- Personal Incarnation doet zelf geen damage met zijn ability, maar stuurt het alleen door. De schade zelf blijft onveranderd. Om bijvoorbeeld damage van een Hill Giant te preventen heb je nog steeds een Circle of Protection: Red nodig.
2- Zelfs als je circles van alle kleuren hebt is hij niet geheel indestructible. Hij is dan wel immuun voor damage, maar hij kan nog steeds dood aan een Terror.
Als je deze hebt in combo met Circle of Protection: White dan is die toch indestructible? Of niet ?
Creature - Avatar Incarnation 6 / 6
0: The next 1 damage that would be dealt to Personal Incarnation this turn is dealt to its owner instead. Only Personal Incarnation's owner may activate this ability.
When Personal Incarnation dies, its owner loses half their life, rounded up.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
You do not lose life if this card is exiled or sent someplace without going to the graveyard first.
10/4/2004
The owner of the Incarnation loses life when it is destroyed, not the controller. So if you control your opponent’s Incarnation you can let it die to make them lose life.
2/1/2007
If you attempt to halve a negative life total, you halve 0. This means that the life total stays the same. A life total of -10 would remain -10.
Decktips