Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 3,95
FOIL
€ 9,95
Of gewoon gebruiken met een Sheltering Ancient.
@Djilan: Het is een prima casual combo hoor, gewoon lekker mee spelen in je eigen casual spelersgroep. Als je echt op een competitief niveau magic speelt is het uiteraard weer een ander verhaal.
Het lijkt er wel eens op dat men vergeet dat hier ook casual spelers kunnen posten...
oh ja, ook leuk is door er eerst een Forced Adaptation erop te gooien en dan Diplomatic Immunity. werkt hard.
@Erwin
oke, mss niet ultiem. hexproof maakt alles lastig zo ook exilen. noem maar op. vind hexproof dan ook de vervelendste ability die er is. gelukkig is er dan ook die nieuwe artifact voor uit gekomen. idd RegStar
echter als je de genoemde kaarten in het spel hebt maak je het heel vervelend voor je tegenstander(s) en ligt hun focus geheel op die beesten en kun je met je andere beesten rustig je gang gaan. ze moeten dan een keuze maken.
al die vier kaarten 4x in je deck hebben en het is geen probleem om er een kwijt te raken. samen met Momir Vig, Simic Visionary zoek je ze zo weer op.
dit dan in een deck natuurlijk. heb er mee gespeeld en zag het effect hebben op de manier van spelen van mijn tegenstander(s). is gewoon hardstikke leuk.
Gewoon die nieuwe anti hexproof artifact voor gebruiken joh
Djilan, vergeet Forgotten Ancient niet om je Biomancer te pompen
Ultieme combo? Geen zorgen maken? Een omslachtige 4 kaarten combo die a)makkelijk te disrupten is, b)niet direct de game wint, c) heel veel mana kost en d) eigenlijk gewoon niet zo goed is? Vooral het feit dat als je tegenstander hexproof aan zijn beesten geeft je plannetje helemaal in het water valt.
samen met Zameck Guildmage, Experiment Kraj en Master Biomancer is dit een ultieme combo.
komt in het spel met extra counters van de biomancer. gooi er een 1/1 counter op met kraj om vaker te kunnen overnemen en hem sterker te maken en met de guildmage's 1ste ability komt hij ook nog eens met een extra 1/1 counter in het spel. NICE. kraj heeft ook nog eens zijn ability.
geef dit beestje hexproof en je hoeft je zo goed als geen zorgen te maken.
Ah nee, ik bedoel; Cytoplast Manipulator is maar een zwak creature, dat zeer makkelijk te verwijderen is. Experiment Kraj daarentegen is een creature wat makkelijk te verdedigen is. Dus neem ik ze liever met Kraj over, dan kan ik ze houden. Er is ook een reden dat Cytoplast Manipulator en bv. ook Roil Elemental zo goedkoop zijn.
Bij de laatste stap kun je de counter ook alvast op een volgend beestje leggen.
Mijn idee is iets anders merk ik uit je commentaar.
1.Cytoplast en leech bonder in het spel.
2. Tegenstander speelt een beestje en jij activeert de Graft ability.
3. In de eigen beurt neem je het beest over via de Cytoplast manipulator. Je Manipulator heeft nog 1 counter.
4. Je valt aan met de Leech bonder en je gebruikt de untap ability om de +1/+1 counter van het overgenomen beest terug te zetten op je Cytoplast.
Bij de official rulings staat namelijk niet dat het effect van de manipulator eindigt wanneer de counter van het beestje verdwijnt. En bij Leech bonder staat niet dat je eerst de eigen counters weg moet werken.
Maar om Experiment Kraj te kunnen untappen, moet dat wel .
Je hoeft de eigen counters er niet af te halen. Het is: move a counter from target creature onto another target creature. Je kunt dus gelijk beginnen.
Ik was ook niet helemaal tevreden over Leech Bonder, heb hem sindsdien vervangen in mijn Animar-EDH door Dragon Blood. Dat is pas leuke synergie met Cytoplast Manipulator!
Ik heb Leech Bonder gebruikt, maar ben er helemaal niet tevreden over. Hij komt in het spel met twee -1/-1 counters. Die moet je er eerst afhalen, voordat je Kraj kan beginnen untappen. Ik heb hem er maar uitgehaald voor een simpele Simic Ragworm (geen fratsen, dat scheelt ).
Overigens kan ik dan wel Knacksaw Clique aanraden.
Creature - Human Wizard Mutant 0 / 0
Graft 2 (This creature enters the battlefield with two +1/+1 counters on it. Whenever another creature enters the battlefield, you may move a +1/+1 counter from this creature onto it.)
U, T: Gain control of target creature with a +1/+1 counter on it for as long as Cytoplast Manipulator remains on the battlefield.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2006
The control change lasts as long as Cytoplast Manipulator is on the battlefield. It doesn’t end if the creature loses all its +1/+1 counters, it stops being a creature, or if Cytoplast Manipulator becomes untapped.
5/1/2006
If the ability is activated and Cytoplast Manipulator leaves the battlefield before it resolves, the ability does nothing. The target creature will remain under its current controller’s control.
Decktips