Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Veilig betalen met iDeal
Dat mag inderdaad. Net zoals je ook voor de andere ability een counter bij Spike Rogue mag weghalen.
Mag ik zijn ability ook gebruiken om een counter op zichzelf te leggen? Zo ja is het een leuke combo met Pir, Imaginative Rascal
Pardon? Nee. Graft is heel wat anders dan Spikes (tribe!). Graft is deels blauw...
Jij hebt de Simic guild gemist?
Tegenwoordig zou zo'n dingetje met 3 counters de battlefield enteren, en de activated abilities waarschijnlijk kosten. Spikes moeten terugkomen, better than ever!
Creature - Spike 0 / 0
Spike Rogue enters the battlefield with two +1/+1 counters on it.
2, Remove a +1/+1 counter from Spike Rogue: Put a +1/+1 counter on target creature.
2, Remove a +1/+1 counter from a creature you control: Put a +1/+1 counter on Spike Rogue.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips