Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
o.k. bedankt
Ja, dat mag. Er word namelijk al in de zone waar de kaart zich bevind bepaald of je 'm op instant speed mag spelen of niet.
Dus als je bijvoorbeeld Sigarda’s Aid had liggen en verder niks anders gespeeld waardoor je iets met flash mag spelen, had je het bestow creature niet op instant speed mogen spelen. Want het creature is pas een aura op het moment dat je 'm cast voor z'n Bestow.
Ik had hier overigens al ongeveer dezelfde vraag van iemand anders beantwoord, die is wat uitgebreider, misschien heb je daar ook wel meer aan. =)
Mag je een bestow creature hiermee in tegenstanders beurt als aura casten?
echt een grappige kaart, "as though it HAD flash" dan heeft die kaart het nu dus niet meer en mag je alleen nog een kaart drawen
Jammer dat er geen witte Elvish Spirit Guide is. Met drie daarvan kon je Serra Avanger al spelen in je tegenstander's beurt, als jij nog uberhaupt niet aan de beurt was geweest. Kun je meteen jouw eerste beurt ermee beuken.
Klopt, je mag Serra Avenger best in beurt 1 ofzo van je tegenstander casten als je dat kunt (bv. Leyline of Anticipation ). Zolang je het maar niet in je eigen eerste drie beurten doet.
maar je zou serra avenger eventueel wel kunnen spelen in je tegenstanders beurt na jouw 1e/2e beurt met een scouts warning, aangezien het je m niet in jouw beurt speelt?
...ligt aan je budget...
Instant
The next creature card you play this turn can be played as though it had flash.
Draw a card.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2007
Scout’s Warning works just like Quicken, except for creatures instead of sorceries.
5/1/2007
Scout’s Warning affects only the next creature card cast that turn, even if that creature already had flash.
5/1/2007
Scout’s Warning allows you to cast a noncreature card with morph (such as Lumithread Field) face down as though it had flash. It won’t affect that card if you cast it face up.
4/15/2013
You don’t choose a creature card when Scout’s Warning resolves. Rather, this sets up a rule that is true for you until the turn ends or until you cast a creature card, even if you cast that creature at a time you normally could.
4/15/2013
If you cast multiple Scout’s Warnings on the same turn, they’ll all apply to the very next creature spell you cast.
4/15/2013
After Scout’s Warning resolves, you can suspend a creature card in your hand any time you can cast an instant. As soon as you actually cast a creature card, you lose this capability.
4/15/2013
You cannot use this effect to play Dryad Arbor during an opponent’s turn.
Decktips