Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Plague of Vermin

Serie: Shadowmoor (SHM)

Rarity: Rare Shadowmoor Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Shadowmoor
 -
7,95
 -
9,95
Plague of Vermin | Shadowmoor

Prijs:

€ 7,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 9,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
4-3-2012 23:20:00

Als ze voor elke kleur zo'n kaart hadden gemaakt (wat zoiezo wat eerlijker is ipv. join forces) hadden ze niet eens een extra mechanic hoeven te maken!

Groen: pay 1 life - landje zoeken
Rood: pay 1 life - damage doen
blauw: pay 1 life - beestje bouncen
wit: pay 1 life - damage preventen

Zou toch leuk zijn?

4-3-2012 23:12:00

Late reactie, maar het werkt niet als join forces. als player A 1 leven betaalt en player B 6 leven krijgt player A 1 rat en player B 6 ratten. Bij join forces zou je verwachten dat ze dan elk 7 ratten krijgen, maar zo werkt die niet.

26-12-2011 20:50:00

Of de Commander-decks! Wat raar dat deze daar niet in zit.. Lijkt me toch een prachtige join forces-kaart!

26-12-2011 20:17:00

of Near-Death Experience

21-1-2011 20:08:00

Children of Korlis werkt leuk hier bij

Oracle

Sorcery 

Starting with you, each player may pay any amount of life. Repeat this process until no one pays life. Each player creates a 1/1 black Rat creature token for each 1 life they paid this way.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

5/1/2008
In a game of N players, the process ends when all N players in sequence (starting with you) choose not to pay life. It doesn’t end the first time a player chooses not to pay life. If a player chooses not to pay life but the process continues, that player may pay life the next time the process gets around to them.

5/1/2008
The amount of life a player may spend must be equal to or less than that player’s life total; you can’t spend life you haven’t got.

5/1/2008
If a player chooses to spend life, their life total goes down immediately. This will affect how much life that player can spend the next time the process gets around to them. If a player chooses to pay life three different times during this process, for example, that counts as three separate instances of losing life, not as one.

5/1/2008
After the process stops, the total amount of life each player paid this way is calculated. That’s how many tokens each player gets. All the tokens enter the battlefield at the same time.

5/1/2008
In a Two-Headed Giant game, each player on a team gets a chance to pay life. The team’s life total is adjusted in between.

Decktips