Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Guul Draz Assassin

Serie: Buy-a-Box (BAB)

Rarity: Rare Buy-a-Box Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Buy-a-Box
 -
3,95    
Rise of the Eldrazi
 -
3,95
 1
4,95
Guul Draz Assassin | Buy-a-Box

Prijs:

€ 3,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
28-2-2018 21:40:00

Dat klopt helemaal ja. Het loont in dat geval zeker (en in de meeste gevallen, als je instants of activated abilities hebt) om af te wachten.

Mat (50) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-2-2018 21:03:00

Hey ff een vraagje:

Ik had net Atraxa, Praetors’ Voice liggen en mijn tegenstander deze Guul Draz Assassin level 4. In mijn hand had ik Abzan Charm.

Ik wil -4/-4 op mijn commander voorkomen dus ik gebruik Abzan's 3de optie om Atraxa sterker te maken; in reactie schiet mijn oppo -4/-4 op Atraxa, die gaat dood en Abzan fizzled.
Als mijn oppo eerst de -4/-4 had gebruikt en ik in reactie de Abzan speelde, had mijn Atraxa het wél overleefd. Klopt dat?
Met andere woorden: loont het, in dit geval, om af te wachten?

Grt en bedankt

Official Rules Advisor LarsM (18) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-5-2012 19:21:00

Je kan ook nog dingen als Arrest gebruiken, zodat de Assassin zijn abilities niet meer kan gebruiken. Als je het doet voor dat hij level 4 is, kan hij ook niet meer levelen.

10-5-2012 17:58:00

Verder niets

Hoewel Persist en Undying indirect wel soort van beschermend fungeren. En een Go for the Throat wil ook wel helpen

10-5-2012 17:47:00

hoe kan je je creature(s) beschermen tegen zijn ability?
protection from black, hexproof/shroud oppompen naar 5/5 en verder?

4-2-2012 16:36:00

Guul Draz Assassin+Markov Blademaster+Blade of the Bloodchief hele leuk combo in hier

17-7-2011 20:17:00

oke bedankt

17-7-2011 20:17:00

Een creature -2/-2 geven is geen damage Dus deathtouch werkt niet nee.

17-7-2011 20:15:00

Vraag, ik heb mijn assassin geequiped met Gorgon Flail en tap hem (lvl 2) om 2 schade te doen aan een 4/4 creature met flying, gaat die dan dood ivm deathtouch of krijg ik dan een 2/2 flyer om m'n oren?

23-11-2010 15:15:00

nee
sorry niet gezien
zal der op letten.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-11-2010 14:56:00

Ik denk niet dat hij al vijf maanden op een antwoord zit te wachten...

23-11-2010 14:10:00

ik denk dat het er iets te veel zijn.
in elk vampire deck zit wel zo's promo hiervan....
maar zou ook kunnen van niet hoor.

29-6-2010 22:21:00

word die promo version nog iets waard of zijn daar teveel van?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-6-2010 13:37:00

@Riven: Overigens is doodgaan door -X/-X niet hetzelfde als sacrificen, maar hij kan inderdaad dan niet ge-regenerate worden.

16-6-2010 13:29:00

hier staat
'En voor beginners: -X/-X en sacrificen zijn geen damage en geen destroy effecten. Regeneration helpt daar dan ook absoluut niet tegen.'

Oracle

Creature - Vampire Assassin 1 / 1

Level up 1B (1B: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 2-3
2/2
B, T: Target creature gets -2/-2 until end of turn.
LEVEL 4+
4/4
B, T: Target creature gets -4/-4 until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.

6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.

6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.

6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.

6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.

Decktips